Kan iemand mij even helpen met het volgende probleem.
Ik ben een nieuwe menubalk aan het installeren op onze website.
Als men op een link gaat staan dan komt het uitschuifbaar menu onder mijn "template" terecht, hoe kan ik deze "over" mijn "template" laten verschijnen?
je uitschijfmenu werkt inderdaad niet goed, maar hij werkt ook nog eens uitsluitend in Internet Explorer. Als ik je pagina met FireFox bekijk, krijg ik helemaal geen uitschuifmenu te zien.
Ik zal eens in je broncode kijken of ik je kan helpen.
?
Onbekende gebruiker
26-11-2005 16:24
@Armorad: Is het volgens jou normaal dat opeens midden in de code een html tag begint met een nieuw head, style, body etc. Iedere zelfrespecterende browser crasht hierbij.
Je hebt een div 'Layer1' met een z-index van 1. De div waarin het menu zit, heet volgens mij 'globalNav' en die heeft geen z-index toegekend gekregen.
Verder zie ik in de DOM inspector van FireFox dat je vlak na je globalNav div ineens weer een nieuwe <html> openingstag neerzet! (Zie ook de post van Sebastiaan).
Met die z-index krijg je het misschien werkend in IE (geef die globalNav bijv z-index: 2) maar dan heb je nog geen crossbrowser werkend menu. Een paar jaar geleden, toen IE een marktaandeel had van meer dan 95% was dat misschien niet zo erg, maar tegenwoordig wordt het steeds belangrijker dat je pagina in zoveel mogelijk browsers werkt.