Zojuist heb ik de eerste bèta van Community Coding gepubliceerd (http://communitycoding.tigris.org/servlets/ProjectDocumentList?folderID=6089). Dit is dus nog een bèta en heeft dus ook een aantal dingen nog niet.
Deze versie heeft nog geen installer en is dus te installeren door de config.php aan te passen en database.sql uit te voeren in je mysql database. Standaard heb je dan een account Test met als wachtwoord test, maar dat kan je zelf in de database natuurlijk wijzigen.

Ook heb ik nog geen tijd gehad om een systeem om code wijzigingen voor te stellen in te bouwen gehad, wat wel in 1.0 moet komen, de stable voor 1.0 zal ook met installer enzo komen.

Deze versie is dus uitsluitend voor testen. Als je bugs vind of ideeën hebt kun je die hier posten of in de issue tracker op de project pagina (http://communitycoding.tigris.org/).
Bij het installeren loop ik helaas nog tegen deze mysql-error aan:
1064 - You have an error in your SQL syntax. Check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'CURRENT_TIMESTAMP on update CURRENT_TIMESTAMP,

`bug_rating
vreemd aangezien dat een dump is van phpmyadmin :P, ik zal er even naar kijken =).
Ja, ik weet het. Ik heb wel vaker last van phpMyAdmin dumps. PS: ik zet hem op ikhoefgeen.nl, en daar draait nog MySQL 4.0.26. Misschien is dat het probleem.

edit: Ja dat is het probleem. In versie 4.1.13-max doet hij het prima.
dat zou best kunnen, ik draai 4.1.15, maar het zou ook moeten kunnen werken met 4.0 dus dit is een bug :P, bedankt voor de info ^^
Wat doet het? \o/
Het is een uitgebreide code repository =) Ik ben nu een versie die werkt met MySQL 4.0 aan het uploaden =) (0.5.1 bèta dus =P)
Misschien is het niet een slecht idee om er ook een demo bij te zetten.

Kwa features ziet het er niet slecht uit. Mijn weg erin vinden vind ik nog niet echt lekker gaan.
Kun je een beetje uitleggen wat je in de weg zit?
Dan zal ik eens kijken wa'k kan doen. =)
Je hebt alles links zitten. Project-specifieke dingen zou ik scheiden van de andere menu's. Dus bijvoorbeeld links de links naar het overzicht, de gebruikerslijst, de admin, uitloggen e.d. Bovenin dan, bijvoorbeeld met tabbladen, links naar bugtracker, forum, het overzicht van de bestanden, alle project-specifieke dingen.
Ik kan het project menu in tabs ofzo onderbrengen en het project management in de options terug brengen (op manage team na).

EDIT: Ok, ik heb een team pagina gemaakt en de project pagina's in een horizontale balk bovenaan ondergebracht

Reageren