Beste PHPérs,

Ik heb afgelopen dagen flink gedeved en ik programmeer de laatste tijd erg abstract in OO. (classes dus). Deze classes zijn PHP4 en ik denk dat heel veel mensen er wat aan hebben.

Maar omdat ik vandaag 6 objecten wou posten, zat ik te twijfelen, bij scripts libary vindt ik er eigenlijk niet zo goede sectie voor, en komen er heel veel noobs op af, objecten is toch voor de wat gevorderde programmeur. Daarom leek het mij misschien leuk om er een apart gedeelte voor te maken.

Als je een classe post, moet je dat omschrijven wat de functionaliteit is van het object, de methoden, en propertys en algemene uitleg.

Dan heb ik iig een lading klaarliggen :D !

Ik hoor het wel, greets
kees.
en anders ik wel :P
Je zou ze in eerste instantie op een wiki op jouw site kunnen zetten, met documentatie e.d. erbij. Als Bas dan toch nog besluit een apparte sectie ervoor te maken, kan je ze daar altijd in zetten. Of we maken een losstaande site hiervoor, een soort nederlandse phpclasses.org.

Just ask, en ik ga er mee bezig. Lijkt me leuk om te maken.
Opzich een goed idee. Ik meld me er wel voor aan als sponsor voor eventuele hosting / domeinnaam :)
PHPObjecten.nl :P

Resultaat voor phpobjecten.nl

domein is vrij

Oow vet hoor :D
Dat zou wel lachen wezen maar maybe phphulp in het domein ofzo
Dan is het toch nog van phphulp.

phpoophulp :D lol
phphulpobjecten :p
maar dat wordt weer zo lang
Ik heb al een script/project liggen dat half af is, en wat ongeveer hiervoor bedoelt is. Lijkt een beetje op dat community-coding, alleen naar mijn mening is het wat overzichtelijker in elkaar gezet :-)

Ik zal er wel weer eens verder mee gaan, kan nooit kwaad. Maar nu eerst mijn dag vern*ken aan World of Warcraft :D

Reageren