Hallo,
Ik wil graag data uit een mysql database weergeven in mijn flash movies ...
idee:
Het word een erg mooie site totaal in flash ( dat kan ik je vezekeren :D) , die aleen de gegevens output moet dragen , dus aleen data zoals text uit mysql database haalt , en plaatje etc.
De input doe ik dus gewoon met met standaart php&mysql , en ik hoef dus aleen te weten hoe je met flash de data weergeeft uit mysql database.
99% is dus gewoon text uit database halen , en die andere 1% is hooguit een plaatje.
Ik zou ook alles zoals nieuws etc in een popup kunnen openen , maar dat lijkt me minder mooi .. vandaar in flash.
Weet iemand een goede tut over mysql data uit flash halen? ( die op phpfreakz is een beetje wazig) .. of kan iemand mij desnoods het stukje code geven wat er voor nodig is.. zolang ik maar de text uit mysql etc in mijn flash site kan zetten.
Ik zal me voor de volle 100% op design gaan storten voor deze site ( aangezien ik op pro level , aan web-awards ga meedoen)
Dus ik hoop dat het vrij makkelijk is .. ( het is immers aleen wat text , of hooguit een plaatje .. uit mysql halen)
Al jullie hulp is MEER dan welkom!!
931 views