ik ga een site maken voor mijn voetbalclubje. Nu wil ik nieuwsberichten onder elkaar kunnen zetten en ook een "lees meer" link naar een compleet bericht.
Het is gemak om de berichten op te slaan in een database dus ben ik bezig geweest met tutorial over databases+nieuwsberichten op deze site maar in welk programma maak je zon mysql database?Dat snap ik niet. Dus kan ik niet beginnen. Heeft er iemand miss zo een sqlcode en daarbijhorende php die ik dan op mijn site kan gebruiken...?
ik hoef geen reactiemogelijkheid op de berichten.
en er zijn zat nieuwssystemen op internet vinden.
maar voor een vergoeding wil ik er wel een voor je bouwen :)
?
Onbekende gebruiker
07-12-2005 14:47
hallee,
die host heb ik en dan kan ik ook daar een database in aanmaken dus, zal even zoeken op de admin site
dus dan moet ik alleen op die host zelf een database aanmaken? of moet je die eerst zelf maken in (??een database programma ofzo??) en daarn pas uploaden naar zon host?
Niemand hoeft voor mij iets te maken maar ik denk als iemand toch al zoiets had liggen..
is dat raar?
Ik heb wel wat liggen Jesper.. Stuur ff een interne mail met je mailadres, dan stuur ik de pagina's op.. (inclusief een admin pagina met een tekstvak voor het toevoegen van berichten) Verder komen er maar 10 berichten op een pagina, en dan een volgende, vorige knop.