Bas Kreleger, 18 jaar, woon in Leeuwarden (samen met mijn vriendin). Werk als web engineer en loop daar nu stage (ga me daar richten op het design).. Doe MBO ICT, ben tweedejaars.. :)
Echte naam is Jeroen Smeets, wonende in Roermond. Ik zit op het vroeger Grafisch Lyceum in Eindhoven ( heet nu Eindhovense school, biellige naam) en ik loop nu stage bij een internetbedrijfje in Baarlo. En nu ik van die school wegben, kan ik op de stage leren wat ik wil, en dat is PHP en mySQL.
En in me vrije tijd run ik een UT2003 clan die ondertussen alweer bijna een jaar bestaat.
Haai!! Ik ben Miranda, 21 jaartjes jong en woon in Groningen! Hobby is grafisch ontwerpen en doe ook een grafisch opleiding (laatste jaar!) Ook doe ik voor de lol een beetje php, ben er niet zo goed in maar vind het gewoon leuk..
Tom (zies @ IRCNet), 19 jaar en wonende in zwolle. Full time web harry, sysadmin etc voor mn bedrijf atm.
?Onbekende gebruiker
15-09-2003 13:14
Ik heet Jan-Bart Debruyne, 28 jaar en woon in Antwerpen, waar vaak ook veel Nederlanders zijn ;)
en ik heb een opleiding webdesign gehad van 7 maanden. Was dus zeer bondig...Heb via mijn stagebedrijf PHP leren kennen en vind het interessant om onder andere een guestbook te kunnen maken voor mijn homepage.
Ik werk momenteel als logistiek medewerker in de Telekom-sector omdat ik na een jaar vruchteloos solliciteren in de IT/grafische wereld het financieel echt moeilijk kreeg.
Maar 's avonds kruip ik meteen achter mijn Mac en probeer zo goed mogelijk bij te blijven.
Hoi ik ben in het echt Meike. Ik doe de opleiding communicatie, waar ik ook een beetje met websites te maken heb. Verder ben ik niet echt heel goed in het phpen. Ik woon in Leeuwarden samen met mijn Bas en onze twee lieftallige vissen. Ik loop nu stage bij een communicatiebureau en vind het leuk soms tussendoor even deze site te bezichtigen. Doei!
Ik ben Peter ben 16 jaar, woon in leeuwarden en zit op het Friesland College waar ik een ICT opleiding volg. Zit momenteel in het 1e jaar en bevalt me tot nu toe wel.
Ik heb een bijbaantje bij de C1000, verder niet zo spectaculair maar het verdient :P
PHPen doe ik al een tijdje en vind ik ook leuk te doen.
Ze zijn oppergelukkig, vertellen elke dag weer hoeveel ze van ons houden. Maar ja, we verwennen ze ook wel hoor. Elke dag pannekoeken met snoep en slagroom enzo. Wie wordt daar nou niet gelukkig van!