Ik heb een theme gedownload en wil een aantal dingen veranderen in het theme. Kan iemand me wat helpen?
Heb ik niet veel aan, he
Jawel, kun je je vraag op een goede manier herstellen :)
Mijn vraag?? Wat is daar mis mee dan?
Bijvoorbeeld: wat heb je al geprobeerD? Heb je al eens gekeken naar de theme files? Heb je al eens gekeken naar handleidingen, heb je al eens gekeken naar wat er gebeurd als je iets in die theme files veranderd? Loop je ergens vast? Is er een specifieke reden dat je hulp nodig hebt, of ben je (te) lui om het zelf uit te zoeken? Wat verwacht je voor hulp: spoonfeeding bij het maken van jouw themes?

Een goed startpunt is www.phpnuke.org. Een andere goede start is google: PHP Nuke themes customization. Een derde goede start is de sectie van de handleiding: http://www.phpnuke.org/modules.php?name=PHP-Nuke_HOWTO&page=customization.html

Het punt van de slimme vragen howto is namelijk dat je hier antwoorden zult vinden die je zelf ook met een simpele google opdracht en surf opdracht ook zelf had kunnen vinden. Het is op zich geen probleem om dit antwoord te vinden; maar waarom zouden andere mensen dit voor jou doen als je het zelf ook even kan?

Op de vraag "Kan iemand me helpen" zul je nooit een duidelijk antwoord krijgen: Het zal namelijk ja of nee zijn; en een deel van een fatsoenlijk antwoord krijgen is een fatsoenlijke vraag stellen.

Grtz,

Arend
Bedankt Arend voor de info. Veel dingen snap ik wel. Met die theme file bijvoorbeeld, maar met die modules etc. snap ik nie echt. En nog tal van dingen. Heb je MSN?
Nope; maar probeer eens uit te leggen wat je niet/wel snapt. Het forum is niet op deze manier bedoeld; ik durf te wedden dat we dr zonder msn ook uitk nnen komen.
Het zijn veel kleine dingen en via msn gaat veel sneller
omfg dit is echt achterlijk gewoon:

Ik heb een theme gedownload en wil een aantal dingen veranderen in het theme. Kan iemand me wat helpen?

Pieter Douma, Als jij dit nou eens tegen kwam op een forum, en ik had dit aan jou gevraagd, weet jij dan de f*ck waar het over gaat? :/

Reageren