Hallo,

Ergens in mijn script staat:
<?php
unlink($_FILES['bestand']['name'].'.html'); // Bestand verwijderen
rmdir($_FILES['bestand']['name'].'_bestanden'); // Dir verwijderen van het bestand
rmdir('wordDocumentHandler'); // Dir verwijderen van de class
?>

Nu krijg ik deze error:
Warning: unlink(php.doc.html) [function.unlink]: Permission denied in e:\wamp\www\ns\index.php on line 1550
Maar php.doc.html bestaat wel.
Het absolute pad erheen is E:\wamp\www\ns\php.doc.html
En hij is ook niet als Alleen Lezen gemarkeerd.
M'n OS is Windows XP (Pro).

Tweede fout is:
Warning: rmdir(php.doc_bestanden) [function.rmdir]: Directory not empty in e:\wamp\www\ns\index.php on line 1551
Dat snap ik. Is er ook een functie die een dir kan verwijderen als hij nĂ­et leeg is, of zal ik hem met een while moeten doorlopen en alles eruit moeten gooien?

BVD,

Lennard.

BTW
Bestand bestaat dus wel, zie screen: http://img498.imageshack.us/img498/8832/screen4lr.png
de files die je wil verwijderen moeten chmod 777 hebben, daarom krijg je de eerste fout permission denied.
en ten tweede: een map moet leeg zijn voordat je hem kan verwijderen, en daarom krijg je een fout.

volgende keer eerst zelf ff google, dan heb je veel sneller antwoord, want dr zijn genoeg mensen met dezelfde vragen. en het wil ook wel eens helpen al kijk je wat die foutmelding nou precies zecht. of je moet niet goed zijn in engels dan word het wat lastiger ;)
Die tweede fout wist ik al (zie bericht).
Eerste fout kan niet door CHMOD komen, want dat kan niet in Windows.
Dus eerst lezen svp...

Zelf ben ik ook geen beginner meer, en gebruik altijd eerst Google...
oke, :p idd beetje slordig gelezen van mij, khad alleen die fouten gelezen, en ik zag newbie staan dus ik dacht laat ik dat jong ff helpne, maarja niet iedereen waarbij newbie staat is ook daatwerkelijk een newbie, neem mezelf, volgens phphulp ben ik ook newbie, omdat ik niet zoveel post in het forum, maar newbie ben ik nie :p

maarja dan weet ik nie waar het aan ligt..
@ Henkjan: Als er newbie onder staat, hoef je niet meteen newbie te zijn.
@ Jan: Bedankt!

Reageren