hey, wat vinden jullie hiervan?? Graag jullie mening, tips,....

http://www.mq-panel.be

het is een site gebaseerd op een admin-panel dat ik heb gemaakt (of waar ik ook bezig ben). Het is samengesteld uit verschillende scripts die ik zelf heb geschreven (enkele herschreven)...

Dit bevat het al:
-pagina's
-menu
-nieuws
-gastenboek
-links
-LiveTeleStream
-assortiment
-contactformulier
-foto's
-bestanden
-kaartreservatie
-webshop

Dit komt er nog zeker bij:
(andere ideëen zijn zeker welkom!)
-poll
-inlogsysteem
-profielen
-stats

>> allles valt te veranderen vanuit connect.php zo kan je ook elke bovenstaande actie uitzetten of aanzetten...

>>de layout doet er niet echt toe aangezien ik het gebruikt heb om te testen van het hele panel.

>>inloggen kan met de controlecode: test123 !!

bedankt voor de commentaar, tips, opmerkingen,...
maxim
ok, heb weer heel wat gewijzigd en verbeterd (met jullie hulp) ...

http://www.mq-panel.be/

graag jullie meningen, tips,..

mvg
maxim
Saaie (koud) kleuren, maar das niet echt van belang in een admin panel, alleen de links in het adminpanel worden daardoor alleen wel een beetje onduidelijk/onoverzichtelijk. Maak de kopjes wat dikker of groter. Maakt het al stukken duidelijker.
Ik snap niet waarom je overal een © zet als je het onderaan je pagina het al vast hebt staan. Dubbel is een beetje overdreven, daarnaast valt er ook weinig aan een phpscript te kopieren, als je het onderaan je script zet.
Je WEBSHOP heeft mijn pc laten crashen, :S, door die phpfout(en) ik zag het niet eens meer.

Voor de rest qua opties wel mooi gedaan. Het script gedeelt, muv webshop, ziet het er goed werkend uit. OF het allemaal veilig is, geen idee, is tegenwoordig wel belangrijk.
ALs er bij de helft Binnenkort.. staat, valt er niet zoveel te testen he :/

verder wel leuk gedaan
je images in je fotos categorie verklein je gewoon met heigth width, beetje slordig en niet echt bevoordelijk voor de laadtijd
DaeDaluz schreef op 29.12.2005 12:09
ALs er bij de helft Binnenkort.. staat, valt er niet zoveel te testen he :/

verder wel leuk gedaan

vor u hebben ze alles weggedaan... ik zal straks wel weer het een en ander uploaden of u kan dat zelf..

Reageren