Hallo,

Ik wil een gratis phpbb2 forum hoster beginnen. Hiervoor heb ik een script nodig dat, én automatisch een phpbb2 forum aanmaakt. (Een installer waar je alleen de map/naam v/h forum moet opgeven en de admin naam/password.) waar je geen database instellingen hoeft te geven.
ik wil alles in 1 database zetten, met de naam v/h forum als prefix. (naam_) Wat ook makkelijk is, dat hij dan ook automatisch een ftp account aanmaakt waarmee mensen hun eigen thema's kunnen uploaden.

Hopelijk kan iemand mij helpen.

Met vriendelijke groeten,
Jeroen van Veen
Ik gok dat je alle formulieren moet bekijken welke waarden er nodig zijn voor jou. En die met cURL aanroepen. (correct me if im wrong). Het resultaat moet je dan weer analyseren. Aan de hand daarvan kan je zeggen of het gelukt is of niet...
PHPBB2 doet dat toch automatisch? Downloaden naar je HD, uploaden naar je host en het install script runnen.
Jan Koehoorn schreef op 20.12.2005 22:45
PHPBB2 doet dat toch automatisch? Downloaden naar je HD, uploaden naar je host en het install script runnen.

Ik denk dat hij via zijn website forums wil laten werken, 'uitdelen' aan bezoekers maar omdat bij de install dan zijn data gegevens moeten worden ingevuld vraagt gij een code om dit te vermijden

greetz

Reageren