Ik ben opzoek naar een webhosting. Ik wil er het liefst niets voor betalen, maar het moet wel aan een aantal eisen voldoen. De eisen zijn:

-Meer dan 50MB Webhosting
-FTPserver
-PHP accepteren
-Ruime bandbreedte

Ik wil namelijk een hele nieuwe website opzetten, met autonieuws en dergelijke, waarbij ook een phpBB forum bij gaat horen.

Heeft iemand iets voor mij in de aanbieding? Laat het dan AUB weten.

Greetz Bryan
funpic heeft geen 50 meg hoor
Sebastiaan schreef op 27.12.2005 19:53
funpic heeft geen 50 meg hoor

Nee, meer, toch?
Volgens mij wel, maar je kan toch niet meer aanmelden bij .org?
Proxies :).
Funpic heeft 1mb filelimiet (per bestand dus), en vorderest onbeperkt. Wyger geloof ik max 25 mb.
Ik heb veel bij nxs.nl staan, een van de betere hosters. Maar daar betaal je ook voor. In mijn planning wil ik binnenkort mijn server bij hun in het rack hangen, maar ik wacht het even af want wellicht kan ik ook wat met school/opdrachtgever regelen, spaard mij een hoop geld.
Ik zit nu bij Alphaxs. Alles werkt goed. :)
frihost.com Alleen je moet verplicht posten op het forum. Das dan ook het enige nadeel. 3 berichten per week is genoeg. Altijd snel, onbeperkt databases, domeinnamen, pop3.... naam.frih.net
Wyger.nl dikke afrader, altijd langzaam, online ftp zegt door de langzaamheid dat je niet bent ingelogd na 2 minuten. Doe mij maar frihost, wat je krijgt weegt absoluut op tegen het posten op het forum. Zonder ads.

Reageren