Beste mensen, wie kan mij helpen met het volgende. Voor mijn site wil ik dat er boven een berichtbalk komt (616 x 175 afmeting) en om iets in die berichtenbalk te plaatsen moet er een popup komen waarin jij je bericht kan plaatsen. En die vervolgens verschijnt op mijn main page. De bedoeling was eigelijk dat de popup een nieuwe site moet zijn dus je bent op index.php en vervolgens opent een popup (bijv bericht.php) en dan kan je daar je bericht typen en dan verzenden.
Wie kan mij ermee helpen? Als het nog te onduidelijk is moeten jullie het maar even zeggen!
Daar kan je het wel mee vergelijken maar dat moet dan ook tussen de afmetingen blijven. Maar wat dus NIET moet is dat ze gewoon op me index.php een bericht kunnen typen. het gaat er speciaal om dat er een popup moet geopent worden.
<!-- Begin
function popUp(URL) {
day = new Date();
id = day.getTime();
eval("page" + id + " = window.open(URL, '" + id + "', 'toolbar=0,scrollbars=0,location=0,statusbar=0,menubar=0,resizable=0,width=300,height=300,left = 550,top = 350');");
}
// End -->
</script>
<!-- STAP TWEE: gebruik de volgende link om de wondow te openen -->
<A HREF="javascript:popUp(' Typ hier de link ')"><font color="#000000">Stem hier op de website!</A>
Dat is niet presies wat ik bedoel. Zijn er ook kant en klare aanbieders waar je direkt een berichtbalk krijgt en een pop up waar je je bericht kan typen?
?
Onbekende gebruiker
06-01-2006 16:05
Hey
Neem eens een kijkje op: http://www.con-nect.nl
daar kan je je gratis registreren en dan krijg je een gratis berichtenbalk met aardig wat functies.
probeer het daar eens