Ik stak net mn telefoon in een usb poort van de computer. Nu kan het programma alleen com-poort 1 t/m 3 lezen. Maar ben er na lang zoeken achter gekomen dat mijn telefoon op com-poort 5 staat.
Hoe kun je je telefoon in een andere com-poort zetten?
Ik heb hier zelf namelijk bijna geen verstand van, ik hoop dat iemand er hier meer verstand van heeft.
Welk hardwareconfiguratie en besturingssysteem heb je? Want in principe zou je telefoon vanzelf opgemerkt moeten worden door Windows. Heb je al een andere USB-port geprobeerd? Werken andere apparaten wel op diezelfde USB-port?
?Onbekende gebruiker
09-01-2006 17:20
Zit er niet een aparte telefoon port?
En wat probeer je precies? Analogen verbinding aanlegen?
Eehm... het is de computer die de compoortjes bepaald, niet je telefoon.
En compoort 5? Dat is wel heel erg ver weg... Je zou eens in de bios kunnen kijken, denk dat dat de plek is waar je op dit moment moet wezen.
?Onbekende gebruiker
09-01-2006 17:23
Ik heb mn telefoon via USB aangesloten op windows ME computer.
Het telefoon-programma om er plaatjes op te pleuren e.d. kan alleen verbinding maken (Moet je zelf instellen mbv dropdown menuutje) met com poort 1, 2 of 3.
Ik ben erachter gekomen dat mn telefoon op com-poort 5 staat :S. Ik heb ook al geprobeerd de usb in de stekker van mn muis en toetsenbord te steken, zonder resultaat
Ik heb mn telefoon via USB aangesloten op windows ME computer.
Het telefoon-programma om er plaatjes op te pleuren e.d. kan alleen verbinding maken (Moet je zelf instellen mbv dropdown menuutje) met com poort 1, 2 of 3.
Ik ben erachter gekomen dat mn telefoon op com-poort 5 staat :S. Ik heb ook al geprobeerd de usb in de stekker van mn muis en toetsenbord te steken, zonder resultaat
Wat voor telefoon heb je dan en welk programma gebruik je? Het zal namelijk wel aan dat programma liggen (oud programma?)