Ik vroeg me og of je het copyright logo zomaar mag gebruiken (uiteraard als je het zelf hebt gemaakt). Want ik heb me namelijk ergens laten vertellen dat het niet zomaar mag. Is dat waar?
En als je me een mailtje stuurd, dan krijg je de source... Ik vind dat het web van iedereen is, dus waarom je code beveiligen :)
De afbeeldingen die er op staan vind ik wat anders, maar daar geldt de copyright wél op.
?
Onbekende gebruiker
10-01-2006 19:14
Ik vind dat het web van iedereen is, dus waarom je code beveiligen :)
Sommigen moeten de stap nog nemen van iets maken dat dan overal gepubliceerd wordt. Ik heb ook iets op mijn site, wat ik met veel moeite zelf heb moeten maken, en heb niet graag dat ik hem dat over een week op alle andere sites ziet staan en waar dan staat 'Copyright blablabla gemaakt door de webmaster'. Daar heb ik geen zin in.
Dus dan vind ik wel dat ze de bron moeten vermelden(en een mailtje sturen), en als bron vermelden teveel gevraagd is, wil ik iig niet dat ze gaan neerzetten dat hun het gemaakt hebben!
hehe hierover heb ik iets grappigs...
een kerel had dit op zen site geplaatst (zon copyright)... iemand nam iets over op zijn site...
die eigenaar heeft dankzij de "dief" zijn ip zijn adres opgezocht... daarna is ie gewoon bij hem thuis geweest en die een rammeling gegeven... vind het best wel zielig... en het was iemand van NL.... dusja... best raar die gozer... en by the way.. php is gratis voor iedereen... maar soms zie je debiele mensen toch scripts VERKOPEN... daar krijg ik het van :s...