Hallo mensen van php-hulp,
Ik had eens een vraagje :)

Als ik mijn site bezoek, ziet het er heel normaal uit, maar zodra ik hem met firefox ga bezoeken is de hele structuur door elkaar :S, ( waarom weet ik niet :P ) ( ik weet neit als je een link mag plaatsen dus dat doe ik maar ff niet )

Nu was mijn vraagje, is er ergens een code te vinden, voor als je hem dan plaats, en je bezoek de site met fireefox,dat de site dan een melding geeft van : Geliefd met Internet Explorer te bezoeken?,

Ik heb zoiets dergelijks wel eens gezien om een site, maar dan andersom, geliefd met Firefox te bezoeken..

BVD :)
Jeroen
Je hebt dus een probleem met de layout, waarom los je dat niet op? Laat je website eens valideren op http://validator.w3.org/ en ga de problemen oplossen. Voor css is er eveneens een validator beschikbaar.

Tip: Ontwerp een website eerst voor FireFox (of een andere Mozilla-browser) en ga dan pas de gekke fratsen van IE implementeren.
Klopt, IE houdt zich vaak niet aan de standaard die bestaat voor (X)HTML en CSS. FF wel, dus als je het in FF goed hebt (uiteraard WEL valideren) Kan je daarna voor IE aan de slag. Het kan ook lonen, om iets als onderstaand te doen:

<style type="text/css">@import "style.css";</style>

<!--[if IE]>
<link
href="IE-style.css"
rel="stylesheet"
type="text/css"
media="screen">
<![endif]-->.

Zo kan je foor FF of IE browsers een andere stylesheet gebruiken, je kan dan overigens ook nog op browserversie controleren.
Ik kan je die code wel geven (3 regeltjes), en het is vrij makkelijk... maar het lijkt mij geen slim idee...

Ik denk dat 15% van de mensen FF gebruiken. Beetje afhankelijk van het type website/bezoekers.

Zou zonde zijn om die af te wijzen... Is hetzelfde als dat de politie op de snelweg alle rode auto's zou gaan weigeren omdat hun flitscamera niet werkt met rode auto's.
Ik niet dat ie dat wil. Een site die het niet in FireFox doet ben ik zo vanaf. Doei dan maar. 1 Gast minder voor die site. Moeten ze maar moeite doen ...

Dus daarom, FireFox niet weigeren!
Zou zonde zijn om die af te wijzen... Is hetzelfde als dat de politie op de snelweg alle rode auto's zou gaan weigeren omdat hun flitscamera niet werkt met rode auto's.
Met dien verstande dat de eigenaren van de rode auto's het niet héél erg zullen vinden dat ze niet geflitst kunnen worden, terwijl de Firefoxers minder blij zullen zijn met het aan de deur weigeren vanwege hun browser. ;)
Kijk, je programmeert je site niet goed, wil hij totaal crashen in Firefox. Kan de TS geen link geven naar zijn probleem zodat we hem kunnen helpen?
@Kasper
Hij bedoelt dat die auto's niet meer op de snelweg mogen komen, niet dat ze niet geflitst worden :P

Reageren