Hallo,
Ik heb een memberssysteem, en dat werkt ook gewoon goed, maar ik krijg telkens een error, maar het script werkt voor de rest wel gewoon goed. Ik heb een voorbeeld online staan op http://moviedimension.anime-magic.nl/index.php, index.php is de enige pagina waar ik de error niet te zien krijg, op crew.php en gastenboek.php enz. krijg ik het allemaal wel te zien. Iemand die me misschien kan helpen?
Dan wordt er een text gegeven voordat PHP de headers verzend
header()
session_start()
set_cookie() zijn van die dingen
?
Onbekende gebruiker
19-06-2004 20:48
Best vreemd, want ik heb nergens text voor <?
session_start();
?> staan. Er zijn nu al een paar pagina's minder met die error erop. Wel raar dat index.php en de member pages gwoon goed is, terwijl hij op de rest moeilijk gaat doen
Het probleem is opgelost, ik heb gewoon een paar keer index.php gekopieerd en daar mijn code ingeplakt! Nu werkt het helemaal perfect. In ieder geval bedankt voor de hulp!
Jah dat maakt veel uit jah.
Alles buiten de PHP tags wordt als HTML gezien en dus zal hij een spatie echo'en waardoor er dus al output is :)
?
Onbekende gebruiker
20-06-2004 12:11
Aha, dus zo zit dat. Zo leer ik nog eens wat :), bedankt Mitch. Gelukkig is het probleem nu al opgelost (al heb ik echt geen flauw idee waar de fout nouw zat, maarjah het werkt =D)