Beste phphulp,

Ik weet niet of jullie cutenews kennen maar ik heb een vraag over de layout.
Ik wil graag weten hoe ik een layout kan maken voor een ask a admin. een voor beelt op http://bverhagen.antagonist.nl/cutenews3/show_news.php

Daar heb je Vraag:
en
Antwoord:
Dat wil ik ook maken. Weet alleen niet hoe Kunnen jullie mij hierbei helpen?

Avb,

Mvg mik.
Voolgens mij zijn daar de vragen gewoon via e-mail naar toe gestuurd, en als compleet bericht (dus vraag en antwoord met een <hr/> ertussen) erop gezet.
<hr/>? Wats dat :P
Horizontale streep?
je kan dit toch doen met een database

tabel NEWS
en daarin id, vraag, antwoord

en dan gewoon alle vragen onder elkaar laten printen en dan in een admin pagina ook alles laten printen en dan kan je daar een antwoord bijvoegen.
Nee,

Ik wil het egt graat met cutenews doen.
Het is handig en gemakkelijk. Sorry :(
heeft cutenews geen forum? Ik denk dat zij het beter weten, omdat zij het ook gebruiken...
Ik ben bekend met Cute News.

Je moet gewoon een form maken waarbij je dat berichtje krijgt. Dan in je template het volgende bouwen.

shortstory<br>
<hr><br>
fullstory

Add News.

In short story je vraag.
In full story je antwoord.

Maar wacht eens... Je hebt niet eens goed op het forum en de readme doorgekeken. Cute is zoooo easy. Maar je wist <hr> nog niet? Neem dan eerst maar eens ff een cursusje HTML door. Daarna maar ff terug komen.

Met forumhulp en readme moet je namelijk echt een end kunnen komen al.

Succes!
ik gebruik zelf ook cutenews maar ik snap je vraag niet echt goed. leuke site heb je :)
Ziet er oook leuk uit mis, ik zou alleen die div waar nu je cutenews in scrolt iets korter maken. Ik weet niet hoe het is in IE, maar in FF is die bij mij net iets te groot voor de achtergrond.

Reageren