Wellicht kunnen jullie mij helpen.
Ik wil een website laten bouwen voor niet al teveel geld en wil het wel zeer professioneel laten uitzien.
Vereisten:
- Het moet mogelijk om veel artikelen toe te voegen (CMS).
- Bezoekers dienen op de artikelen te kunnen reageren
- Vanaf verschillende lokaties dienen artikelen te kunnen geupload
- Er dient een forum op geplaatst te kunnen worden
- Nieuwsbrief module waarin je ook links naar aanverwante artikelen kan plaatsen
Weten jullie wellicht iemand die bij een professioneel webdesignbureau werkt en in de avonduren wil bijverdienen?
Die kende ik nog niet. Ik heb meteen een CMS systeem gedownload. Voor het weekend, hehe.
?
Onbekende gebruiker
18-01-2006 23:28
Hoi Remko,
Ik heb met een partij gesproken die een custom made website bouwen en daar een custom made cms systeem achter willen hangen, althans... ze koppelen een aantal modules aan de site en vragen hier afhankelijk van het aantal modules tusen de 4,5k en 10k voor. Aangezien ik dit als een serieuze poging zie om te kijken of dit model gaat werken wil en kan ik niet zoveel geld gelijk neerleggen. Ik ben a-technisch en ben op zoek naar referentiemateriaal en zeer geïntereseerd in goede feedback en partijen die me voor minder evengoed op weg kunnen helpen.
Groet,
Paul
Afgezien van het nieuwsbrief en forum gedeelte is het ongeveer wat versie 2 van mijn nieuwsysteem word. De vraag is of jij wel wat heb aan een gestandariseerd systeem zoals je er vele (opensource) op internet ziet.
De term professioneel vind ik ook een beetje vreemd. Ik kan een supermooi cssje maken zodat het er allemaal professioneel uit ziet, maar is het dat dan ook? Kom eens met wat meer informatie, wat voor website, waarvoor, welk publiek, doel etc.
En je heb het over bijverdienen... maar als we praten over meer dan 100 euro wil je het neem ik aan wel gewoon wit doen?
?
Onbekende gebruiker
18-01-2006 23:45
De site is bedoeld om een brede doelgroep (hier ga ik verder even niet op in) te informeren over diverse onderwerpen. Het gaat om in totaal 6 a 7 informatiepeilers waar de website uit zal bestaan. Het is de bedoeling dat de doelgroep dagelijks wordt bijgewerkt met nieuwsfeiten en achtergronden per peiler. Het is ook de bedoeling dat de doelgroep zelf ook kan reageren op nieuws en artikelen. Daarnaast is het de bedoeling dat er een forum op komt en ook een nieuwsbrief. Mogelijk kunnen beiden ook in fase2 worden toegevoegd, maar liever niet.
Met professioneel bedoel ik: het moet eruit zien alsof er een grote club achter zit en het moet er zeer strak uitzien. Wat betreft kosten: ik weet dat een dergelijke site geld kost... 1.000 -1.500 euro en dat wil ik dan ook betalen, mits ik er goed materiaal voor terugkrijg
Ik zou naar een opensource-toepassing als Typo3 kijken, hier zitten alle genoemde mogelijkheden wel in of zijn te downloaden als extensies binnen Typo3. Met het budget dat je noemt kun je wel een partij benaderen welke dit voor je kan installeren en implementeren / je begeleiden.
?
Onbekende gebruiker
19-01-2006 08:52
Hoi Remco,
Weet jij een partij die dit voor het door mij genoemde bedrag goed kan oppakken? Wellicht iemand anders?