Hallo allemaal,
Ik heb een afbeeldingen uploader gemaakt.
Maar ik wil de afbeeldingen die worden geupload kunnen bewerken zonder op mijn server te gaan.

Kan dit ?

Groeten Karel.
Nou als die afbeeldingen op de server staan zul je ze toch echt op de server moeten bewerken...

Je kan toch ook geen schilderij schilderen in je huis als het schilderij op school hangt? :)

Maargoed het kan net zo goed fout zijn :P
Als je er een teken ofzow op wil zetten moet je ff bij scripts kijken iets van watermerk
Hoe zie je het bewerken... Ik weet niet of er een online image editor bestaat... Maar het lijkt me dat je alleen een css-je kan maken daarvoor en met php wat tekst in/op het plaatje zetten.
Maar ik wil de afbeeldingen die worden geupload kunnen bewerken zonder op mijn server te gaan.

Hier moet je wat meer uitleg geven. Wil je ze vergroten/verkleinen, een andere naam geven, etc. Kortom: verklaar je nader.
Fotos bewerken in mijn fantasy is namelijke dat je met PS of met PSP aan de slag gaat.
Dus ja ik ga net als Jan voor deze:

Hier moet je wat meer uitleg geven. Wil je ze vergroten/verkleinen, een andere naam geven, etc. Kortom: verklaar je nader.
Nee,
Ik wil zeggen: foto,s verwijderen... met PHP.
Want mijn server ondersteund geen MySQL.
Er zijn hier veel delete bestanden maar geen in PHP in mijn bestaan.

Groeten Karel.

Bestanden verwijderen met PHP doe je met de functie unlink ($bestand) maar verder heb ik nog steeds geen idee wat je precies wilt Karel.
Als je foto's hebt ge-upload op je server dan staan ze in een bepaalde map.

Deze map kun je dmv van php ook weer uitlezen, deze bestanden kun je dan "bewerken". (verwijderen, verkleinen, enz enz)
Helder voor de uitleg wat bedoelt wordt met vergroten en verkleinen :-)
Bedankt.

Reageren