Ik bedoel zoals je MS outlook hebt waarmee je mailtjes van een ingestelde accoutn kan binnenhalen. Is er ook zoiets in php mogelijk>Dat ik dan mailtjes kan lezen die op m'n hotmail account staat?
http://nl2.php.net/imap

Kan je mailserver (imap, pop etc) mee leegtrekken, en nog veel meer... maar voordat we hiermee verder gaan; wat is ongeveer jou php kennisniveau en hoeveel tijd zou je erin willen stoppen?
@Dennis
Waarom installeer je dan niet gewoon je mail in outlook? Of is het de bedoeling dat je op iedere willekeurige computer al je mails kan lezen?
Het is dan wel een oplossing om zelf zoiets te maken. Kijk even naar het de link van Arjan. Echter is hier een degelijke php kennis wel vereist. (en natuurlijk ook voldoende tijd).
Als je zoiets gaat maken moet je zeker heel goed op beveiliging letten!! Dus een ECHT GOED beveligd loginscript gebruiken.
deze tut van yapf.net is misschien ook handig om door te lezen.
ZO goed ben ik nog niet, dus dan wachten we nog maar een tijd. Volgens schooljaar zit ik als et goed is op een ict academis, dus dan zal je me misschien hierover weer horen.
dus je bedoelt om pop3 enzo binnen in PHP op te roepen ? dat zal veel tijd en werk mogen hebben maarja gd :)

Reageren