Ziet er best netjes uit. Ik krijg 0 errors en 5 warnings op de homepage. Een lay-out in tabellen geeft wel een wat zwaardere code dan met divs. De headers is grafisch leuk gedaan vind ik.
?
Onbekende gebruiker
26-01-2006 22:06
5 warnings? ow :s welke precies? kzal ze beter anpassen dan :s
ni verwarren met de waarschuwingen rechts :D
Mooie website hoor! Ik krijg trouwens maar 3 errors van W3C, 2 keer een background in een tabel en 1 keer een img-tag niet afgesloten. Ik gebruik wel html-strict, en jij html-transitional dacht ik.
Heb je site al opgeslagen in mijn favorieten :)
?
Onbekende gebruiker
26-01-2006 23:33
mja ie zegt background ni toegelaten, ma toch werkt het, wa is et probleem dan :s
tabellen nemen idd pakketje code in ma kwet ni hoe ik da in css zou gaan omzetten, ma er zijn hier wel goede tutorials voor te vinden hé ;)
mja ie zegt background ni toegelaten, ma toch werkt het, wa is et probleem dan :s
Mogelijk ondersteunen andere browsers het niet of heeft het te maken dat je background en bgcolor in één tag zet.
Maar een warning is natuurlijk minder erg dan een error (alhoewel ik zelf graag helemaal geen warnings/errors krijg).
?
Onbekende gebruiker
27-01-2006 00:06
klopt inderdaad, errors zijn de ergste gevallen :D mja voor die ene error die er nu nog is ;)
de background werkt in safari, Firefox en Internet explorer, dus twerkt in de voornaamste ;)
de achtergrondkleur hebk erin gezet voor mocht een browser toch niet compatibel zijn dat ie alles nog beke goed ziet, anders op dat zwart is ni mooi hé.
Die warnings kwamen van de Tidy plug-in in FireFox. Er staan er nu nog maar twee, en die hebben te maken met die background die je op twee <td>'s gebruikt.
Als je die vervangt door <td style="background: url(plaatje.jpg)"> dan zijn ze weg.