Ik was bezig met een beetje knutselen aan m'n chatbox, wat versimpelen, verbeteren en mooier maken e.d. Zo is hij nu veel stabieler dan ooit tevoren, tenminste, in Firefox.

In Internet explorer voor zover ik heb kunnen testen (via een virtual machine windows 2000 draaien met Internet Explorer 6, tergend langzaam allemaal) haalt hij geen gegevens op. Hij vraagt ze wel aan, maar in de eerste functie (request()) geeft hij een fout over iets van 'type ongelijk'.
Tenminste, dat deed hij. De laatste 2 keren werd IE zo onstabiel dat windows maar besloot een error report aan te maken, en zo waren er weer 10 minuten voorbij (een memdump op een vpc is niet bepaald snel)

Nu is mijn vraag: Wie durft m'n chat eens onder IE te bekijken? Firefox kan je gebruiken om hem te vergelijken indien hij het doet.

Ik ben erg benieuwd naar de resultaten.

PS: IE geeft geen foutmeldingen meer, maar doet het gewoon niet. Mijn error-console (die overigens in IE ook niet lekker werkt) geeft meer details. Deze kan je openen door het text-veld te focussen, en dan op [esc] te drukken.
Miscien ff een test accountje geven?
@Jelmer
Hij doet het prima alleen de opmaak is niet zo best
de linker verticale balk zit ongeveer 2 cm van de linkerkant
En rechts ziet het er ook wat verschoven uit :(
en prive berichten gaan volgens mij ook niet helemaal goed. Dat is trouwens beter testen als er nog iemand online komt
Testaccountje hoeft op zich niet aangezien op 'registeren' drukken hetzelfde effect ongeveer heeft als 'inloggen'.

Dat privé-berichten niet werkten wist ik, ik heb dat bestand al maanden niet geüpdate. Nooit zin gehad om met mijzelf privé te gaan chatten...

Maar zou je eens een screenshot kunnen maken? Een 'foto' zegt meer dan 1000 woorden :)
euhm, jelmer .. in Safari blijf hij 'loading ...' geven :(
Safari probleem heb ik gefixed. element.style.float mag dus niet. :)

Reageren