Onderstaande is een deel van de css die ik gebruik voor http://curacao.robertdeiman.net.
Deze CSS wil ik graag valideren, maar ik kom er niet uit. Hij blijft struikelen over de opacity, weet iemand hier een goede oplossing voor? (of moet ik die meldingen maar voor lief nemen?)

.kern2 {
background-color: #FFFFFF;
color: #000000;
position:absolute;
right:1%;
top:60px;
width:83%;
height:470px;
margin: 5px;
padding: 5px;
background-color: #FFFFFF;
overflow: hidden;
filter:alpha(opacity=30);
opacity: .3;
-moz-opacity:.3;
text-indent: 0.5cm;
}
opacity hoort volgens mij niet bij de W3C standaard. Heb je al eens op W3Schools gekeken?
Die filter is IE only en die moz opacity Mozilla only. Hier zou je met conditional comments kunnen proberen.
Jah, daar kon ik hem niet bij vinden.. Betekent dat ook meteen dat hij niet bij de standaard hoort?

Zou goed kunnen hoor, want al die verschillende opacity stukjes in de css werken maar onder bepaalde browsers. :S
@Jan
Het werkt gewoon hoor, zowel in IE als in FF, maar ik wou eigenlijk zorgen dat de css valide was.., maar dat zal nooit zo lukken als opacity niet bij de w3c standaard hoort. Ik heb zelf al wat zitten prutsen met de layout, waar jij me toen nog een beetje mee geholpen hebt. Ik heb nu 1 css bestand, die op de opacity na helemaal valide is, en de layout werkt zowel in IE als in FF.
@Robert: Ligt eraan. Sommige dingen die niet bij de standaard horen staan er wel bij.
Ik heb net even wat voorbeelden op w3c.org zitten bekijken, maar hun eigen voorbeelden met opacity komen ook niet door de validator.
Hmmm, het ligt dus niet aan mij. Daar ben ik blij om, dan heb ik het wel op de goede manier gedaan. Wat vind je trouwens van de layout Jan? (probeer aub niet om hem te resizen, want dat gaat nog niet zoals ik wil)
Robert Heel COOL :-)

Zoals jij hem hebt met de menu en dan opnieuw laden dat is wat ik zelf wil :-)
Niet voor LD maar een andere site.
Dankje Lissy, vond het er zelf ook wel leuk uitzien zo.. Hieronder.. speciaal voor jou :) De code die ik heb gebruikt in combinatie met het menu. De links werken met id=getal. :) Wanneer je wat anders invult gaat die ook naar de standaard pagina.
<?php
// array met mogelijke pagina's
$paginas=array("pagina1","pagina2","nieuws/index","pagina4");
// $_GET['id'] controle
if(isset($_GET['id'])){
$id=intval($_GET['id']);
include_once($paginas[$id].".php");
}
else{
include_once($paginas[0].".php");
}
?>