Hey, ik heb grotendeels gevonden hoe ik men PM database aan die van men members kan koppelen, hij haalt de namen er uit maar als ik dan een titel en bericht typ en berzend staat er niets in. Ook laat hij niet zien welk bericht voor welk lid is, dus iedereen kan alles zien.

Hier is een link naar de zip-folder met men DB tabellen en men PHP pagina's voor de PM.

www.guyeveraerts.be/pmsysteem.zip

Als jullie ze willen of kunnen aanpassen gelieve dit dan te doen anders zeg je maar wat ik juist moet doen.

De bedoeling is dat je van member naar member kan sturen en niet alleen naar mij.

Alvast bedankt
er is niemand die jou zip file wil downloaden.
je zal het script hier moeten posten zodat we er naar kunnen kijken.
zo zitten de meeste mensen namelijk in elkaar, ik zelf ook.

dit is een forum waarbij je hulp kan krijgen bij het maken van een script, er zullen nooit hele scripts voor je worden gemaakt.

Mvg,

Erik
ten eerste in beriichttoevoegn ga je am fout je hebt dit:
<font color=black size=-1 face=verdana><b>$error</b>
<br></font>(in html )
je zou het zo al moeten doen:
<div align="center"><font color="#000000" face="Verdana,
<font color=black size=-1 face=verdana><b><? php echo $error; ?></b>
<br></font>
edit:
@erik: ik heb het gedownload omdat ik zelf bezig ben met pm systeem en om te kijken of ik het goe doe
dus jullie willen eigenlijk dat ik heel het script + de sql tabellen hier neer zet? Dan gaat dat hier wel lang worden hoor. zijn 4 script's.

Ik vraag ook niet om te maken maar om aan te passen, of mij zeggen in welke regel de fout zit en wat er aan moet gedaan worden.
heb je al gekeken naar wat ik zie?
dat is maar 1 van vde vele dingen
en zet je var buiten qoute's!

Reageren