GRAAG WAT FEEDBACK ZOALS DAT MOOI HEET!
WWW.V-MAAREN.NL
ik weet niet wat ik moet zeggen ....
persoonlijke mening: Vreselijk

Teveel Frames, je hebt duidelijk weing aandacht besteed aan de layout, of je wilde iets heel erg anders dan ongeveer elke website op het world wide web.

edit:
De kleur van je scroll balk wordt door mozilla niet meegenomen. Niet elke browser doet het zelfde met de door jou gemaakte scripts, je zult in meerdere browsers moeten testen.

Ga eens een aantal handleidingen over html / css lezen.
dan zal je de nadelen van Frames ontdekken en leren hoe het beter kan.

Aldoende leert men dus ik hoop je wel wat advies te hebben gegeven.

Succes verder.
auauau mn ogen, serieus je code is slecht, je opmaak is , nouja, pijnlijk. daarbij is het compleet niet foolproof
@erik: Ik weet idd dat mozilla dit niet ondersteund ik gebruik mozilla nml ook!, maarja ik kan ook geen script ed vinden om dit op te "lossen". lossen tussen haakjes want ik vind het geen probleem dat mozilla dit niet mee neemt, zal het wel leuk vinden!

en idd ik wil echt wat anders, dan standaard een pagina die in het midden veranderd!
Teveel frames? ik neem aan dat je div bedoelt!? wat kan je er anders voor gebruiken? een tabel?

@wes kan je wat specifieker zijn met, code slecht! en wat is Foolproof?

wel bedankt voor jullie snelle respons! :-)
User interface technisch (eg, de gebruikers die erop komen) is het ruk. Zeker omdat je ook die scrolbalken zwart gemaakt heb in IE.

Je doet dingen die mensen niet verwachten, leuk maar totaal niet handig. Komt nog eens bij dat ik soms 2x moet scrollen voor een stukje tekst.

En javascript geeft een error.
wout schreef op 08.02.2006 14:56

Teveel frames? ik neem aan dat je div bedoelt!? wat kan je er anders voor gebruiken? een tabel?

sorry het zijn div's.
dat is dan wel goed, maar voor de rest kan ik er gewoon weinig positiefs over zeggen.
misschien zijn er muizen met verticale scroll knop anders is het verdomd irritant.
foolproof = dat je iemand die nog nooit een pc heeft gezien nog met je site om laat gaan, en dat hij snapt wat hij doet en wat er gebeurd
En houd rekening met andere resoluties...
Op 1280x1024 ziet het er bagger uit... Daar wordt 1/4 van de ruimte voor de scrollbalk gereserveerd... Beetje overbodig.

En zoals Erik (bijna :P) zei, of je moet gratis muizen uitdelen die horizontaal kunnen scrollen, anders krijg je niet echt veel bezoekers denk ik...
oh haha.
horizontaal ja :P

Reageren