Ik heb een relatief eenvoudig CMS-site, maar bij het vewerken van tekst is het noodzakelijk om eerst te refreshen om de correcties te zien.
Dit kan heel lullig uitkomen met tekst bewerken, bewaren en meteen weer bewerken. Ook hier moet ik eerst de het txt-file zelf refreshen anders komt de oude tekst in het invoervenster en zijn de vorige correcties niet opgeslagen.

Wat is dit, maar vooral wat kan ik hier aan doen?
Verwacht je binnen 15 minuten een mooi antwoord terug te hebben? Volgens mij zit je dan op de verkeerde community, schreeuwen en eisten stellen word hier niet echt op prijs gesteld.

Denk persoonlijk dat de volgorde van jou acties gewoon niet goed doordacht zijn. Een form posten zorgt al voor een refresh, als je dan eerst update en daarna de nieuwe gegevens ophaalt ben je er al.
(sorry)

Ik post niet via een form. Om huisstijl-lettertypes toe te passen gebruik ik swf. Alleen inlezen en wegschrijven kan niet in actionscript.
Dus die automatische refresh die je krijgt met een form moet ik nabootsen
Als je daar vragen over hebt mag je mij een mailtje sturen .. alhoewel Flash 8 nog even op het verlanglijstje staat.

Reageren