Hallo,
Ik heb een webwinkel scriptje nodig.
Er zouden dan een catalogus, winkelwagen (m.b.v. database?) en dan uiteindelijk bestellen via een mailtje met reply naar de klant toe.
Is dit te doen? Of zal ik iets anders moeten verzinnen.
Ik hoor het wel!
Nou.. ik hoop aan de hand van dat script meer kennis op te doen over PHP.
Want ik heb wel zo'n boek.
Maar je leert uiteindelijk veel meer uit de praktijk.
En op de rest van het WWW kon ik niks vinden.
Dus vandaar dat ik hier een bericht op neerzet.
Maar wil je in het vervolg alleen reageren als je een script het of het wil maken?
Want aan zo'n reactie heb ik niet zoveel..
Wij maken geen scripts voor niks. Er moet minimaal een vergoeding tegenover staan en aangezien dit een Groot project is, zal je goed in de buidel moeten tasten.
Heb je zelf enige PHP kennis en heb je al iets gemaakt?
Het is wel te doen, erger nog ik heb zo'n script liggen wat ik voor een bedrijf gemaakt heb maar nog geen tijd voor heb gehad om het om te bouwen naar 'open source' (eg, de basis eruithalen, want niet iedere functie is nuttig om hier erop te zetten).
Punt is echt dat jij wilt dat wij dat voor jou gaan maken. Maar dat is niet de bedoeling! Het zou wel erg gemakkelijk wezen om hier te zeggen 'ik wil dit en dit', en vervolgens een mooie oplossing te krijgen.
Ben je bereid zelf het eea te investering (tijd/kennis), of kom je anders met harde centjes aanzetten want ik ben bang dat veel mensen niet zomaar voor iedereen dagen werk gaat investeren voor niks.
Het maken van een webwinkel kost erg veel tijd, zeker ook omdat je het veilig wilt doen. En er is een groot verschil tussen helpen en scripten.
p.s. geen webwinkel op het internet kunnen vinden is natuurlijk onzin, alleen al hier op phphulp en phpfreakz zijn er honderden.
p.p.s
"Maar wil je in het vervolg alleen reageren als je een script het of het wil maken? Want aan zo'n reactie heb ik niet zoveel.."
Ik ben bang dat je met zo'n mentaliteit hier echt verkeerd zit. Heel veel mensen investeren HEEL veel tijd hier om iedereen te helpen. Jou vraag is onduidelijk, het is logisch dat je dan zulke reacties krijgt.
Ik wil hier best tijd en kennis in investeren.
Alleen is het punt dat ik even iemand nodig heb die me kan begeleiden..
Die dingen uit kan leggen.
En ik heb echt wel gezocht hoor...
Kan je me anders is een link geven waar dat dan staat op phphulp of phpfreakz?
we willen je best dingen uitleggen maar de vraag 'hoe maak ik een webshop' doen we niet aan mee. Laat initiatief zien, dat je al iets hebt geprobeerd of een opzetje hebt gemaakt