Kan iemand voor mijn website een mooie loginsysteem maken. Ik weet niet zoveel van php en mysql maar heb het nodig. Dus kan iemand me hier mee helpen. Al je het kan graag hier je bericht posten en wil je alstjebieft zo snel mogelijk een maken heb spoed
wij maken hier geen scripts op bevel, wij helpen je met je script dat je gemaakt hebt of dat je bij de scripts vandaan hebt en probeert te gebruiken, maar het niet werkend krijgt.
zoek dus een script uit in het scripts deel, daar zitten genoeg login systemen bij. over het algemeen staat daar ook uitgebreide uitleg bij over hoe je het moet implementeren in je site enz. krijg je het dan nog niet werkend, dan willen we je graag helpen.
en nog een tip, van dingen als snel, spoed enz raken wij niet echt gemotiveerd om dingen te schrijven.
wij kunnen je zeker helpen, maar dan moet jij een deel van de code geven, waar je je login doen. Heb je username, password, dbname enzo goed ingegeven in je config file ?
$dbh = mysql_connect($db_server,$username,$password) or die
("Sorry, we konden geen verbinding maken met de databaseserver! Controlleer je instellingen.");
$db = mysql_select_db($db_name) or die
("We konden wel verbinding maken met de databaseserver, alleen konden we de juiste database niet vinden!");
if ($databasewachtwoord == $wachtwoord)
{
$_SESSION['login'] = 1337;
$_SESSION['id'] = $id;
echo 'U bent ingelogd! Klik <a href="index.php">hier</a> om verder te gaan.';
}else{
echo 'Sorry, er gaat iets fout! Waarschijnlijk is je gebruikersnaam of wachtwoord onjuist.';
}
}else{
echo 'Sorry, er gaat iets fout! Waarschijnlijk is je gebruikersnaam of wachtwoord onjuist.';
}
}
?>
Dit is de totale config.php
kunnen jullie er iets mee want als ik alles heb in gevult met setup.php zegt hij kon geen verbinding leggen met mysql
<?
// Groot Inlogsysteem versie 2
// Copyright Jorik Berkepas
// Support by [email protected] (MSN|Email)
// Pagina: config.php: Instellingen voor inlogsysteem
// Start je zelf ergens anders je sessies/cookies? Maak van de volgende twee regels dan commentaar (# of //)
session_start();
ob_start();
// Error reporting zetten we uit, het is niet echt netjes je bezoekers errors voor te schotelen
ERROR_REPORTING(0);
// MySQL
$db_user = "db_Drunen"; // Gebruiker voor MySQL
$db_pass = "Queen"; // Wachtwoord voor MySQL
$db_host = "localhost"; // Host voor MySQL; standaard localhost
$db_db = "db_Drunen"; // Database
// Als je al ergens anders een database connectie hebt gemaakt,
// maak dan van de volgende twee regels commentaar (# of // ervoor zetten)
mysql_connect($db_host,$db_user,$db_pass);
mysql_select_db($db_db);
// Instellingen
$loginpage = "clienten_begeleiders_pagina.htm"; // Pagina waar de gebruiker heen wordt gestuurd wanneer deze is ingelogd
$forgoturl = "http://wyger.nl/usr/Drunen/wachtwoord_vergeten.php"; // Volledige URL naar inlogsysteem, voor activeren van wachtwoord vergeten, / aan einde
$sitenaam = "site WVZ Grotestraat 68/70 te Drunen"; // Naam van je site; deze word oa. gebruikt bij het verzenden van mail
$sitemail = "Webmaster"; // Afzender van verzonden mail
?>
Ik heb op deze website een loginsysteem staan(wordt nog geupdate(als ik de tijd heb))Maar tenminste hij doet bij vele bij sommige niet, waarom weet ik niet exact(maar dat wordt onderzocht). In iedere geval check het maar uit: http://www.phphulp.nl/php/scripts/8/511/