Ik had net een elle lange mail getypt, klik op verzenden, en wat blijkt.. m'n sessie was verlopen en 'k ben m'n mail kwijt :(

Nu slaat Firefox gelukkig die info op, en zou ik alle data moeten kunne terughalen uit de 'formulier cache' zeg maar.. maar hoe? :S.. de gewone textfields zijn geen probleem, dat doe'k met pijltje omlaag/omhoog.. tot ik bij de gene was die'k ut latste had ingevuld.. maar hoe doek dat bij textarea's.. iemand een idee? ('k zal ondertussen zelf de install-directory van firefox doorzoeken.. hopen dat ik daar wat terug vind .. help!!!!
Ik denk niet dat firefox gegevens opslaat uit een textarea, net zoals het tekstveld paswoord. Maar ik heb geen idee anders...
Via een site vond ik dat de cache zit op

C:\Documents and Settings\Administrator\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles

En jeuj, ze hadden gelijk.. nadeel is dat ut ge-encode is opgeslagen :(.. dus ik kan er nog nix mee.. wie kan helpen?
Ik denk ook niet dat het werkt.. Sorry Pholeron
Voor de volgende keer: sla voordat je verzend altijd je tekst even op met CTRL-C. Terughalen kan dan gewoon door te plakken (CTRL-V). Ik had dat vroeger ook wel eens en weet dat het erg irritant is om alles kwijt te zijn.

Als je het niet terug kunt halen door gewoon op de terug-knop van de browser te klikken, ben je het gewoon kwijt vrees ik.
@kasper doe ik ook vaak, ... En als ik het dan niet doe en ik overkom zoiets als jij dan, dan doe ik weer ctrl+c ....
Jep en aldoende leer je want er is niks zo vervelend om alles nog een keer te moeten typen...
Goede tip Kasper deze doe ik zelf ook altijd en ook tussentijds is wat met CTRL+C want ook dit heb ik menigmaal meegemaakt :(
Lol, doorgaans deed ik dat ook.. waarom nu juist net niet :P

'k heb zelfs de laatste 'hackpoging' gedaan om het zo terug te krijgen, formulier clonen, textvelden manipuleren.. enz.. maar nix werkt :(.. 'k heb de hoop opgegeven en 'k ben opnieuw gaan typen.. *zucht* :P
Tip voor wie het nog niet weet: je hoeft je handen niet eens van het toetsenbord te halen:

1) Ctrl + A
2) Ctrl + C
3) Tab
4) Enter!

Reageren