Hey,

Ik wil me site gaan veranderen maar heb nog niet echt ideeën hoe en wat kan mischien iemand mij helpen. Ik heb wel wat verstand van html maar niet van php ect.

Groeten,
Niels
wat is je site nu
Leer dan php en jah ik zou hem ook aanpassen installeer een nieuws systeem zoals cutenews.
Maak iets waar behoefte aan is.

Volgende vraag: waar is behoefte aan?
Dat is helemaal aan jouw :)

PS: Je hoeft niet een site te maken, je kan ook gewoon scripts maken of templates en deze ter beschikking stellen aan anderen. Jij hebt wat te doen, anderen zijn je er dankbaar voor, en waneer je een beetje op dreef raakt kan je er weer een site voor maken/aan weiden.
Iets wat niet is zoals andere site's iets nieuws maar wat? Ik niks weten helemaal niks templates is wel een goed idee. Maar om zelf te maken ben ik nog een noob voor in deze wereld.

Iemand misschien iets wat ik mag gebruiken.
Met naamsvermelding natuurlijk.

Grt Niels
Alles hier in de script libary wat je ook kunt doen is een compleet CMS downloaden bijv Joomla.
Zijn ook voldoende templates voor te krijgen en er is een grote ondersteunende community.

Het voordeel van een script op je site is dat je bijv niet alle linken ahndmatig hoeft aan te passen. Je zet de linken in een database en je hoeft er nooit meer naar om te kijken.

HEb je geen zin tijd pak dan een gratis cms

succes

Reageren