Lang geleden heb ik een site review voor www.spoorcontact.net aangevraagd. Die layout was verouderd. Daarom heb ik nu een nieuwe layout gemaakt. Wat vinden jullie van deze?

De site is redelijk succesvol inmiddels met +/- 300 unieke bezoekers per dag! (dankzij een vermelding op flabber.nl)
Ik vind de layout wel goed. Simpel, maar je hebt wel meteen door hoe het werkt. Persoonlijk vind ik het jammer dat je maar een klein gedeelte van mijn scherm gebruikt, maar er zijn heel veel sites die dat doen.

Het 'kussende' treintje bovenin vind ik goed gevonden en zou ik er ook zeker inhouden, maar past nu niet echt bij de rest van de layout. Als het kan, zou ik het iets meer in de header integreren.
ik ben niet zo erg handig met photoshop dus dat blijft altijd een probleem bij mij. Dus als iemand een mooi logo wil ontwerpen voor mij.....!!!

Verder bedankt voor de feedback! Ik zal nog eens nadenken over de breedte van de pagina. Maar ook dat vind ik lastig, variabele breedtes!
Als je met variabele breedtes wilt werken, moet je de css tuts eens doornemen:
deel 1
deel 2
deel 3

"Liquid design" is daar ideaal voor. Helaas blink ik ook niet uit met Photoshop, anders had ik je graag geholpen met je logo :)

Reageren