Doet pijn aan me ogen, zwart met wit.
Wat is het voordeel van registratie?
Overal een beetje padding toevoegen.
Heb je nog een andere kleur in je pallet?
Veder lijkt allemaal goed te werken, op een paar pagina's heb je nog geen valid HTML
purple
ik vind het wat te donker en ok de ledenlijst vind ik niet mooi
en bij scripts zou je de witte achtergron beter grijzer kunnen maken
(of geheel andere kleuren)
Beetje donkere kleuren, verder is je teller-script ook niet erg goed gelukt, telkens een nieuwe rij met alleen een getal, dat ook nog oploopt. (auto_increment doet dat ook, maar logischer is het gewoon die rij te updaten.
Je javascript geeft fout op de pagina, met IE 6.0
en ik vind je layout niet zo mooi, misschien kun je een template download als je met google zoekt naar "free templates"
Dan is het beter om inspiratie op te doen van sites als openwebdesign.org en oswd.org of natuurlijk csszengarden.com. Veel beter dan zo'n flashy template opgebouwd uit plaatjes en tabellen.
Beetje donkere kleuren, verder is je teller-script ook niet erg goed gelukt, telkens een nieuwe rij met alleen een getal, dat ook nog oploopt. (auto_increment doet dat ook, maar logischer is het gewoon die rij te updaten.
$sql = "UPDATE count SET nr = nr+1";
2 dingen:
1: hoe zou jij dat moeten weten??
2: het is helemaal niet zo, ik heb een rijd met counts, de link, en de descriptie in die table.
Ik houd altijd van sites met een kleiner lettertype enz.
Verdana 10px bijvoorbeeld in KLEUR
verder vind ik (srry) het niet zo mooi omdat er egt nergens ook maar 1 pixeltje kleur zit..
Echt iets aan doen. Gewoon overal kleur :')