Ik zoek een script waarbij je producten kunt vergelijken, bijvoorbeeld je hebt een site met 10 telefoons, en je wil er 4 vergelijken, dat je dan die 4 kan aanvinken en dat ze in een volgende pagina of een nieuw venster in een schema komen te staan, met hun eigenschappen, weet iemand hoe je dat script moet maken, of of er al een soort gelijk script is ?

Je zou me egt heel erg helpen !
Alvast bedankt!

Everzz
Enige manier waarop je kunt leren programmeren is het doen. En dat kan met behulp van een boek of een tutorial. Maar het belangrijkste is dat je kleine scriptjes gaat schrijven. En op een gegeven moment kom je vanzelf op het niveau dat je grotere scripts kunt maken.

En je hoeft niet meteen met een verschrikkelijk humeur op iedereen te reageren. Ze proberen je hier te helpen door tips te geven, daar moet je iets mee doen. Je zult dan niet binnen 10 seconden jouw script helemaal afhebben. Maar je hebt er dan wat van geleerd en je kunt die dingen die je geleerd hebt ook nog in andere projecten gebruiken.
jah mar die pholeron en Arjan Kapteijn
denken dat ze alles zijn omdat ze er meer vanaf weten, nou moet ik zeggen dat die arjan mij wel geholpen heeft, maar die pholeron egt niet, en je moet geen dingen tege mij gaan zeggen als van WE hebben je geholpen, als HIJ ZELF niks gedaan heeftt en dat wou ik alleen daar mee aangeven.
later
Everzz schreef op 17.02.2006 13:39
Arjan Kapteijn
denken dat ze alles zijn omdat ze er meer vanaf weten

Hij weet er ook meer vanaf. En weet je wat hij met die kennis doet?? Hij probeert die kennis aan andere mensen door te geven. Maar betekent dat dat hij alles voor moet gaan kauwen? Dat moet je toch even aan ons uitleggen. Hij wil dat je er iets van opsteekt. Dat kan alleen als je er zelf veel tijd en moeite insteekt. Denk je dat die andere mensen hier PHP kennen door er niets aan te doen?
Zag niemand dit na de eerste pagina aankomen?
Officiele mededeling:

Dit toppic gaat nergens anders meer over dan dat er op de helpende man/vrouw wordt gespeeld!
Dit is voor mij als moderator de reden om een eind aan deze onnodige discusie te maken!

AUB niet meer posten!!!

Reageren