Ik heb mijn site even door de validator van w3gehaald maar nu zit ik met errors die ik niet op kan lossen.

Ik heb een idee wat er fout gaat (tags geopend die niet gesloten zijn!?) maar kan die fouten niet vinden. Ondanks de error messages van w3 met regelnr.

Mijn site:
hier
W3 validator
Om te beginnen, geef je twee verschillende links op.
De eerste link is een site met frames, en de validator-link is een site zonder frames. Als je diezelfde denkfout maakt bij het oplossen van de errors, dan kun je heel lang zoeken ;-)

Edit: Ik denk dat de foutmelding die je noemt ontstaat doordat je <br> gebruikt in plaats van <br/>
Ah klopt - link moest zijn

Link

Moet die pagina met frames nog steeds deleten :p

Zal er even nakijken (kan tekst replacen met andere tekst in alle files tegelijkertijd dus dat gaat snel :p)

<br> vervangen door <br/> heeft niet geholpen :s

Zal er nog even goed naar kijken! Denk gewoon dat er tags staan die niet afgesloten worden. Al is het een hel om al mijn bestanden te gaan doorzoeken. Maar 30 meldingen ipv 600 is al een grote vooruitgang :p

Deze snap ik trouwens helemaal niet:
Line 72 column 55: there is no attribute "bordercolor". (eerste error msg)

Dat is toch gewoon de juiste code!?

Heb even geteld (mja niet zelf dan) en er staat 64x </td> terwijl er maar 63x <td staat. Dus daar zit al een fout :p

Maar van bordercolor snap ik niet - dat mag iemand me uitleggen!
Omdat jij XHTML gebruik. Ga maar eens een XHTML tut opzoeken en je ziet waarom. In XHTML lost je alles in CSS op.
je site zit wel vol met fouten, als ik hem bekijk weergeeft die de helft maar, bv het login gedeelte.. maar het kan ook aan IE liggen :)
Leo schreef op 16.02.2006 17:06
je site zit wel vol met fouten, als ik hem bekijk weergeeft die de helft maar, bv het login gedeelte.. maar het kan ook aan IE liggen :)

Ik heb er net wat verandert, en heb zelf mozilla. Daar doet ie het wel :p Dus zal even kijken!

Reageren