1) Kan het niet mooier met een pull down.

2) mag het ook aan een database koppeling.

3) kan ik dan ook zelf site's toevoegen?

ps kun je het script ff posten.(als turorials ofzo) ik vind het er goed uitzien
Leuk idee, wat ook leuk zou kunnen zijn...

Bij bijv. afbeeldingen 2 zoekmachines selecteren die beide in een eigen 'frame' openen (dus links en rechts gescheiden).

Klein tipje, kijk eens naar css. Je maakt het onoverzichterlijk voor jezelf door met tabellen te werken (persoonlijke mening).
@pholeron,

dank. gaan we er een projectje van maken van het weekend.
@Arjan
De mogelijkheid om in meerdere zoekmachines tegelijk te zoeken met 1 klik zat ook in mijn gedachte, 'k vind het echter vervelend om met 1 klik -tig popups te openen.. dat gaat ten koste van gebruikersvriendelijkheid lijkt me..

maar of een bruikbare oplossing ligt in frames betwijffel ik ook ): Naar mijn mening is horizontaal moeten scrollen uit den boze.. dus zou je és verder willen toelichten hoe je dat ziet?

Reden dat ik tabellen heb gebruikt is om de layout beter te waarborgen.. maar daar kunnen we zeker és mee aan ut werk gaan (:

@Bart
Het toevoegen van zoektools is voor een no-know gebruiker te ingewikkeld lijkt me.. daarom niet opgenomen.. maar mnisschien iets voor in de toekomst; succes met knutselen dit weekend; 'k zie ut resultaat graag snel tegemoed (:
Hey Bart, 'k was benieuwd wat jij had uitgespookt dit weekend? (:

Reageren