Ik zijn/waren al topics over maar die zijn al wat ouder.

Ik heb nu een maandje een gratis hoster om mijn scripts op te testen maar zoek nu wel wat beters - ook omdat mijn site toch ook een x af komt en die moet dan wel goed gehost worden.

Eisen:
Datalimiet (verkeer): 10gb (Plus mogelijkheid tot makkelijk upgraden en zou wel netjes zijn als ze e-mail verzenden als je limiet nadert)
Ruimte: 100mb

Uiteraard ondersteuning voor php en mysql (liefst 2 databases).

Gratis domeinnaam zou wel makkelijk zijn!

Ik vind genoeg hostingbedrijven maar er zijn er teveel te goedkoop. Je kunt me niet wijsmaken dat die allemaal goed zijn dus daarom deze vraag. Welke hostingbedrijven zijn goed, betrouwbaar en snel? En die een goede prijs/kwaliteit verhouding hebben.

Alvast bedankt!
Okay.
Misschien is dit een optie:
www.b-one.net

Daar heb je ook phpmyadmin
Gebruik het zelf ook
Vanaf €33,- jaar
500MB ruimte
Spam Virus scanner
Domeinnaam

Kijk zelf maar

Gr Voula
Voula schreef op 17.02.2006 20:24
Okay.
Misschien is dit een optie:
www.b-one.net

Daar heb je ook phpmyadmin
Gebruik het zelf ook
Vanaf €33,- jaar
500MB ruimte
Spam Virus scanner
Domeinnaam

Kijk zelf maar

Gr Voula

Die heb ik genomen. Heb nog mijn twijfels maar het was een veilige gok. Er zat namelijk 50euro adwords coupon bij die ik meteen heb verzilverd. En adwords gebruikte ik al (heb samen met iemand anders al een site gehost staan). Dus mocht het slechte webhosting zijn heeft het weinig negatieve gevolgen!

Domeinnaam is geregistreerd sinds net, zag ik toevallig maar had nog geen ww gekregen van b-one. Dus heb ik ge-requested maar alle services (ftp, e-mail, phpmyadmin, mysql) doen het nog niet :(. Misschien dat ik iets te snel was!

Wel fijn dat je kunt kiezen tussen php4 en php5. Meteen maar php5 gekozen.

Reageren