voor dat dit uitmondt in een eindeloze discussie:
NEE JULLIE HOEVEN NIET MIJN HUISWERK TE MAKEN! dat doe ik zelf, dat lijkt mij logisch. Helaas kost het mij wat meer dan 5 minuten. ben er al 3 avonden mee aan het stoeien en ik hen opdracht 2 en 3 kunnen maken.Meer niet
Het is vooral bedoeld als "hulp". Ik heb inderdaad voorbeelden gekregen, maar ik zoek een buddy die me wil voorzien van tips. Ik begin hier nog maar net mee en al het begin is moeilijk.
Ik ben het met Arjan eens dat je zelf veel moet prutsen en proberen (geloof me dat doe ik ook!) Maar ik ben met deze arrays op een punt uitgekomen dat ik niet eens weet waar ik moet beginnen. Nu we de voorjaarsvakantie in gaan heb ik ook geen "ruggesteun" van een docent.
Aangezien ik veel informatie op deze site heb kunnen vinden leek het mij ook wel een idee om met mensen in contact te komen die wat meer verstand van dit soort dingen hebben dan ik.
ey ik heb zitte kijken in mijn boek staat dat hele count gedoe niet maar als ik bijvoorbeeld een array in een tekstbestandje wil zette hoe doe ik dat dan ?
Wat bedoel je met een array in een tekstbestand zetten? Je kunt letterlijk de array erin zetten of met een seperator, maar over het algemeen is dit niet heel veilig of handig. Zie in ieder geval fopen() en fwrite(), www.php.net/fopen