Ja ik weet het allang. Live bookmarks van Firefox hè :p
PDA met RSSreader :)

Voor domme mensen door domme mensen, lijkt mij hier erg van toepassing. Als je er geen verstand van hebt, bemoei je er dan ook niet mee. Open Source instanties hoeven zich op zich geen zorgen te maken, mocht het tot een rechtzaak komen dan is deze bij voorbaad al zo goed als gewonnen. Het enige waar ze zich druk om zouden moeten maken zijn 'domme' werkgevers die gratis programma's als Firefox en Thunderbird en openoffice zouden kunnen gaan verbieden, omdat het gratis van internet te downloaden is en via schijfjes binnen gehaald kan worden. Maar volgens mij heeft 85% van de grotere bedrijven met 'dom' personeel (dus niet technische mensen die weten wat niet en wel mag, die weten wat ze doen en waar ze het over hebben) hun ziel al verkocht aan Microsoft.

Nu we het trouwens toch over Microsoft hebben, hier nog een toepasselijk filmpje.
Jelmer schreef op 28.02.2006 15:15
Nu we het trouwens toch over Microsoft hebben, hier nog een toepasselijk filmpje.
Hahaha. :-) Jammer genoeg wel realiteit.

Als ze mij Firefox verbieden hebben ruzie met mij :-)
http://www.persberichten.com/firefox/LandelijkeActie.asp
Ben benieuws hoeveel posters er ook echt opgehangen worden, ik zou hem best op mijn deur willen hebben :-)

Edit: Niet echt ontopic was dat...
Ontopic:
Vind het eigenlijk maar onzin, gewoon niet nagedacht over hun nieuwsbericht. En als ze echt OpenSource dingen illegaal vinden springen ze maar uit het raam.
Brein denkt steeds dat ze het beter weten en roepen maar wat :-)
Willem-Jan schreef op 28.02.2006 15:54
http://www.persberichten.com/firefox/LandelijkeActie.asp
Ben benieuws hoeveel posters er ook echt opgehangen worden, ik zou hem best op mijn deur willen hebben :-)

Edit: Niet echt ontopic was dat...
Ontopic:
Vind het eigenlijk maar onzin, gewoon niet nagedacht over hun nieuwsbericht. En als ze echt OpenSource dingen illegaal vinden springen ze maar uit het raam.

Heb er een besteld..

(En dat mag wel als sponsor van het project)

Reageren