halllooooow,

weer een vraagje..
hebben jullie weleens gehoord van een bankrekening check???

zoja,, wie heeft de function hiervoor...
Zoek even op Google.
hoe bedoel je?

je bedoelt toch hopelijk niet dat je je eigen banksaldo opvraagt? FORGET IT!!

als je gewoon in je database kijkt of je ergens genoeg geld voor hebt moet je iets doen als "SELECT * FROM tabel WHERE (jou voorwaarden) AND saldo>$bedrag"
Laatst was hierover ook iets op het forum. Er was een berekening voor om te kijken of een rekeningnummer geldig of niet geldig is.

Het had een naam, maar ik ben het vergeten. Ik ga even kijken of ik het terug kan vinden.

Moment...
Geweldig dit toppic :)

Sinds lange tijd weer is echt goed en lang gelachen!!!
BEDANKT!!!
lissy schreef op 28.02.2006 19:49
Geweldig dit toppic :)

Sinds lange tijd weer is echt goed en lang gelachen!!!
BEDANKT!!!

Uhhh....? Geen dank? Wil iemand me even vertellen wát er grappig is in dit topic?

Het topic dat ik bedoelde in mijn vorige post kan ik niet terug vinden, maar hier vindt je hetzelfde principe.
Dit:

hoe bedoel je?

je bedoelt toch hopelijk niet dat je je eigen banksaldo opvraagt? FORGET IT!!

als je gewoon in je database kijkt of je ergens genoeg geld voor hebt moet je iets doen als "SELECT * FROM tabel WHERE (jou voorwaarden) AND saldo>$bedrag"

Ik vind dit heeeeeeeeeeeeel grappig en wou dit met jullie delen ;))
Moet nu weer lachen :))
Zal ik meelachen??
Wihahhahahahaha
Kasper schreef op 28.02.2006 19:48
Laatst was hierover ook iets op het forum. Er was een berekening voor om te kijken of een rekeningnummer geldig of niet geldig is.

Het had een naam, maar ik ben het vergeten. Ik ga even kijken of ik het terug kan vinden.

Moment...

Ja klik hier maar eens
Het werkt helaas niet voor girorekeningnummers, en aangezien dat de giro toch door vele mensen wordt gebruikt niet echt een aanrader.
Waar ik dit opbaseer? Hij pakt mijn giro nummer niet, ook als ik aanvul met 0 aan de voorkant

Zie net staat ook op PHPFreakz

Reageren