Ik maak gebruik van een script dat er voor zorgt dat de logins geintegreerd worden met die van Wordpress. Dat scriptje kopieert ook de berichten die aangemaakt worden in wordpress en schrijft ze automatisch uit in phpbb. na enkel .php bestanden te hebben aangepast (dus ik heb NIET in mijn database geknoeid) krijg ik plots errors. Ik weet niet meer wat ik moet doen. Mijn site is nu tijdelijk offline, en dat zou ik graag terug zo snel als mogelijk online hebben. Wie kan mij helpen bij volgende error's
Could not obtain userdata from user table on /Applications/xampp/htdocs/wordpress/wp-content/plugins/wphpbb/wphpbb.php:1821, SELECT * FROM phpbb_users WHERE user_id =
lijn 1821 vertelt mij =>
$sql = "SELECT * FROM " . USERS_TABLE . " WHERE user_id = $phpbb_bot";
if ( !($result = $db->sql_query($sql)) )
{
die(__('Could not obtain userdata from user table on','wphpbb') . ' ' .
__FILE__ . ':' . __LINE__ . ', ' . $sql);
}
Er is ook een plek waar ik mijn berichten schrijf en daar krijg ik de volgende error:
Warning: Unknown(): open(/tmp/sess_22dbacacd431fc110c5b977f68e5ac46, O_RDWR) failed: Permission denied (13) in Unknown on line 0
Warning: Unknown(): Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/tmp) in Unknown on line 0
291 views