Okay,
ik wist niet echt onder welke rubriek deze vraag te plaatsen... dus doe ik het maar hier.
Ik weet niet hoe ik vierkante haakjes zet met mijn Mac. En dat heb ik tijdens het programmeren wel es nodig :))
Op mijn werk heb ik een PC en dan gaat dat heel makkelijk. Het is waarschijnlijk een toetsencombinatie, maar ik weet niet meer de welke.
Het gaat om deze twee tekens; [ en ]...
Maar die staan dus niet op mijn Mac klavier.
geen idee :) kris heeft ook een mac, die weet het vast .. hehe, wat een probleem zeg :)
shift + akkolade:

shift + } of shift + {
Ja, eigenlijk een ernstig luxeprobleem op het eerste zicht. Maar toch, zonder die '['jes lukt het niet hoor.

Ik vertrek trouwens naar huis binnen 5 minuten en ga MySQL installeren, spannend...

Jongens, misschien tot straks dus ;)
jimbaar, reggen is makkelijk trouwens :) hoef je niet steeds je naam en email adres in te vullen..
[ ] het werkt !!! Hoewel ik ook geen accolades op mijn toetsenbord heb blijkbaar. in mijn geval moet ik om een [ te verkrijgen; shift, alt en haakje drukken, maar het werkt dus zo :)
Maar wat is nu weer reggen?
Ik vind het in elk geval wel vervelend om telkens mijn naam in te vullen. Niet uit luiigheid, maar ik kan ongelofelijk slecht dactylo en vrees dus ooit es mezelf een rare naam te geven. Allez, nog vreemder dan nu ;)
haai! :) ff naar registreren gaan boven aan de pagina menu, hij bedoelt met reggen registreren denk ik :)
ik weet wat reggen is... Het is een combinatie van twee acties, namelijk registeren én dan inloggen.
maar dat registeren is natuurlijk eenmalig, na 1 keer is het gewoon inloggen. Leuk he, nieuwe woorden verzinnen.
Wie kent er trouwens een Sloebas?
Sloebas? :) is dat een naam?
nope, zou wel een grappige naam kunnen zijn natuurlijk.
Maar een Sloebas is een mix tussen een Loebas en een Sloeber, maar dat is misschien iets te vlaams...
haai :) ik heb er in ieder geval ook nog nooit van gehoord :)

Reageren