heey allemaal

Ik ben opzoek naar een nieuwssysteem ZONDER mysql, maar MET admin systeem.

Alles wat ik gevonden heb is of met mysql, of zonder admin systeem.

En om de vraag 'waarom zonder mysql' te voorkomen, hier het antwoord.

Dit is voor een site op een gratis host. De maximale database ruimte is erg klein, en deze hebben we dan ook hard nodig. maar webspace is er in overvloed.

Ik hoop dat iemand me kan helpen

Groet

PS: hier op phphulp bij de scripts staat ook niet wat ik zoek, of ben ik nu zo scheel
je kunt ook in tekstbestanden schrijven en data eruit ophalen, daar moet wel iets over te vinden zijn op deze site.

tip: zoek op fwrite en fopen e.d.
jah, maar ben een beetje lui nu :-p

misschien wisten jullie nog wel ergens iets online te staan
Voor een paar tientjes per jaar heb je een domeinnaam én MySQL ondersteuning. Dat moet toch te doen zijn?

Een nieuwssysteem vraagt ondersteuning van een relationele database. Dat moet je niet met tekstbestanden willen aanpakken.
Jan Koehoorn schreef op 01.03.2006 22:06
Voor een paar tientjes per jaar heb je een domeinnaam én MySQL ondersteuning. Dat moet toch te doen zijn?

heb ik hier niks over te zeggen (A)

Jan Koehoorn schreef op 01.03.2006 22:06

Een nieuwssysteem vraagt ondersteuning van een relationele database. Dat moet je niet met tekstbestanden willen aanpakken.

Hmm, het hoeft opzich niet zo heel uitgebreid te zijn, want met mysql gaat hier dus niet..

andere oplossingen (behalve geen nieuwssysteem :-p)
hoeveel mb aan mysql ruimte heb je dan eigenlijk beschikbaar? want je kan behoorlijk wat tekst kwijt in een paar mb hoor.
2mb

maar daar staat ook al een gastenboek en (650) user accounts
dus weet iemand iets te staan?
PHP Newbie schreef op 01.03.2006 22:12
(behalve geen nieuwssysteem :-p)

Waarom zou hij dat nu niet willen.

Reageren