Ik ben opzoek naar een quiz script.
Inhoud moet zijn:
- login voor test afnemers.
- log van resultaat en e-mail resultaat
- keuze uit verschillende quizzen
- Web admin
- Gesloten vragen, ook mogelijkheid tot feedback.
- uitnodiging van test afnemers via e-mail dmv registratie lijst.
lieft PHP en MYSQL.
Ik wil het voor het afnemen van de maandelijkse toolboxen gaan gebruiken.
Het gaat hier om een stukje tekst wat gelezen moet worden en waar een paar vragen over gesteld worden of ze het begrepen hebben.
Daarbij moet iedere gebruiker gelogd worden dat ze de test met goed gevolg hebben afgenomen.
Misschien een statestiek er aan met een overzicht van de resultaten per afnemer.
niemand heeft exact wat jij wil al gemaakt.
dan kan je wel zeggen ja maar dan pas ik het wel aan.
tis alleen zo dat als je hem kan aanpassen, je het net zogoed zelf kan schrijven met wat hulp. Gaat net zo snel, je leert er wat van, en je kan het makkelijk nog weer zelf uitbreiden aanpassen ed.
Als een opzetje al voldoende kan zijn, dan snap ik niet waarom Niels zegt dat er alleen hulp word geboden op dit forum.
Misschien dat Niels te beroerd is om een zinvol antwoord te geven op deze vraag, maar dat betekend nog niet dat de rest van de bezoekers niet bereid is om scripts af te staan.
Neen dat zeg ik niet Bienze,
als ik het had gehad had ik het gewoon gegeven maar zoals wes al aangaf kan je beter proberen het zelf te maken. je leert er van + het is makelijk(er) aan te passen.
Bedankt voor de reacties, ik had al iets gezocht op hotscripts en google alleen niet de juiste zoeknaam gebruikt. Ik heb iets gevonden wat aan al mijn wensen voldoet.