Mijn site was eerst volledig opgebouwd in 1 pagina en overige pagina's werder ingeladen dmv iFrames. Maar gezien Opera hierbij de hoogte van de layout verkleinde ben ik overgestapt op Require.

Iedere Pagina heeft boven en onder de Require voor de banner en overige knoppen staan en alles werkt verder goed.

Echter wanneer deze pagina's ook weer Tables bevatten gaat het menu aan de linkerkant meereken, ookal heb ik hierbij de juiste height's ingesteld.

Echter wanneer ik de lege onderste table een height geeft werkt het wel, maar mijn Id was om de hoogte van de pagina aan te passen aan het Content wat getoond werd.

Ik dacht ik Post het eerst zonder overige code (Gezien deze op mijn Laptop staan) wanneer jullie toch de code willen zien zal ik dat doen.
of heb je anders een voorbeeldje , linkje of ff snel tekeningetje ervan
Een include wordt onderdeel van het grotere geheel, php parst het bestand dus inclusief de include als 1 geheel. Het probleem zal hem dus zitten in de html die wordt uitgespuugd. Duik hier eens in (ga de boel eens valideren op www.w3c.org) en los dan de problemen op.

Het heeft niets te maken met het feit dat je een include gebruikt.
Ik had wel geprobeerd om een rowspan in te zetten, maar ook dit haalde nix uit al zette ik deze op extreem hoge getallen.

En mijn Code is nooit helemaal volgens de W3C standaard dus dan krijg ik zoveel error's dat ik net zo goed alles opnieuw kan doen.

Ps. Het voorbeeldje: http://www.JunkieXP.nl/Beta_3.05/

De fout is vooral te zijn bij het Gastenboek (gezien deze is volgespamd door een bot enk niet weet hoek hier makkelijk vanaf kom) en bij Contact me zie je het ook.

Zoals je kunt zien is het dus puur een Height probleem, maja hoe kun je zorgen dat de Height zich aanpast aan de Content. Wanneer Height van de laatste tr in het menu op 100% staat is het wel okee maar wanneer ik dan hoger ga dan dat de pagina is gaat alles mee, wanneer ik 1000 instel werkt het langer maar stel dat de pagina dan maar 2 regels tekst bezit ist weer onnodig zo'n lange scrollbalk er langs te hebben. En geen Height instellen zodat hij deze zelf bepaald zorgt ervoor dat het bij alle pagina's verminkt raakt

Reageren