Hoi allemaal,

ik ben op zoek naar iets (anders moet ik nl. zelf bouwen :)), als een klantensysteem.

ik wil van klanten wat zaken bijhouden zoals bijv. NAW, maar ook facturen, domeingegevens etc. en eventueel direct mailen.

Wie o wie weet of er zoiets is!?

Herbert
zulke systemen zijn er niet zoveel kant en klaar denk ik, die moet je zelf bouwen, of natuurlijk laten doen als je dat zelf niet kan.

voor mijn eigen bedrijf heb ik ook een eigen administratiesysteem geschreven.
alles zoals totaalbedragen van bestellingen, en de btw bedragen enz. worden allemaal automatisch in een tabel gestopt bij het bestellen, en geupdate bij een wijziging aan de bestelling. ik heb er geen omkijken naar, ik hoef alleen de inkopen maar in te voeren en aan het eind van het kwartaal kijk ik naar wat ik moet betalen en wat ik kan terugvorderen van de belastingdienst.
ideaal systeem vind ik zelf.

kun jij ook makkelijk zelf maken als je met php en mysql overweg kunt.

EDIT: de (adres)gegevens van de klanten is helemaal een makkie, dat is gewoon een formuliertje met een tabelletje.
Wat je ook kan doen is een inlogsysteem van hier nemen als basis en vanuit hier gaan bouwen.
Loop je dan vast omdat je niet weet hoe een en ander geschreven kan worden dan gewoon aan onze "jas" trekken.

Veel succes!!
of ik wil tegen betaling ook wel iets voor je in elkaar zetten

Reageren