Heej,

Ik zoek iemand die voor mij een (best grote) mod wil bouwen voor op mijn forum..

Als er iemand is die hier verstand van heeft, en mij het misschien zelfs kan leren zou dat fijn zijn..

Als je geen tijd, zin of behoefte hebt om mij dit allemaal te leren, maar je wil wel een mod voor me maken?

Wil je dan ff reageren op [email protected]

Alvast bedankt! :D
iesgratisch? forget it
hehe... idd
Jongens jongens. Laten we alstublieft proberen om deze community niet om te bouwen tot een 'we doen het alleen voor geld'- community. Dat is een heel verkeerd beeld want ik (en vele andere) maken zovaak complete scripts, handleidingen etc zonder daar geld op te verdienen.

Wat riko wel moet weten is dat wij een phphulp community zijn. En helpen betekend dat je zelf dingen moet proberen, tijd moet investeren, dingen zult en moet leren etc etc.

Dat is iets totaal anders dan voorkauwen en programmeren.
idd, ik maak best iets, vraag maar rond, maar zo hier is de opdracht doe maar even hou ik niet van. als je niet mee ontwikkeld ga je het nooit leren
Dit forum is een "Doe-het-zelf" forum, hierbij willen iets meer ervaren mensen u best ondersteunen bij het maken van uw eigen script.

De gouden tip van de dag: Begin eerst eens.
[© Adje 2004]

Zie m'n profiel, Adje al tijdje niet gespot trouwens :P

Reageren