Hallo,
Het heeft niets met php te maken maar ik zou graag een film willen monteren. Hebben jullie goede ervaringen met bepaalde software. Moviemaker is voor mij geen optie net zoals alle pinacle producten omdat je voor de special effects moet bij betalen. Ik zou graag dvd menu functies hebben en een gemakkelijke interactie tussen photoshop gemaakte afbeeldingen. Slowmotion is ook wel handig en meerdere beelden over elkaar laten lopen ook. Nu ja post je ervaringen en ik zie wel, thx.
prijs speelt geen rol... niet dat ik geld te veel heb maar met de trial heb ik al genoeg...

de premiere zag ik al staan maar ik twijfelde over de gebruiksvriendelijkheid. adobe soft is meestal redelijk ingewikkeld. thx voor de snelle reactie
Pinnacle doet maandelijks promoties op hun producten.

Soms kan je de fx packs "vrij" goedkoop aankopen.
ik gebruik al jaren pinnacle en heb er al jaren problemen mee...het is niet gebruiksvriendelijk genoeg en je moet om de haverklap extra betalen voor fx paks, slow motion en nog veel meer. Bovendien werkt het dvd-menu systeem niet zoals het zou moeten.

ps: sony vegas... wat is zijn grootste troef? Is het beter dan premiere en waarom dan wel/niet?

Reageren