Hoi allemaal
Fijn weekend gehad??

Ik ben opzoek naar een online betaalknop (net als marktplaats)
Wil op mijn site een automatische machtiging zetten.

Weet iemand waar ik dat kan regellen.

Gr Voula
Wat is een 'automatische machtiging' ? Een machtiging die automatisch wordt gegeven? Dat staat er.

En voor een machtiging tot automatische incasso, ik denk dat je dat bedoelt, moet je eerst bij de bank zijn om contracten e.d. te tekenen. Overigens is het zo dat er (volgens mijn laatste informatie) officieel geen machtigingen via internet afgegeven mogen/kunnen worden. De klant kan namelijk nergens zijn handtekening zetten. En zonder handtekening heb jij geen poot om op te staan.

Voorbeeldje: Ik bestel een product, laat dit bezorgen op het adres van een vriend, jij incasseert het verschuldigde bedrag en vervolgens storneer ik het weer. En daar sta jij dan: Geen geld en het product kun je naar fluiten.

Maak je geen illusies, storneren kan tot een jaar na de datum van de incasso. En jij moet aantonen dat ik akkoord ben gegaan...
Makkelijker is via wallie of Paypall maar niet iedereen heeft die...
Of iDEAL, maar daar zal je wel aardig wat voor moeten neertellen denk ik.
Anders moet je kijken naar Ideal. Werkt bij een heleboel Nederlandse banken (Postbank, ING, ABN Amro).

Verder zijn er ook bedrijven die de koppeling voor jou regelen. Daar betaal je dan zoveel procent per transactie.

Elwin
Willem-Jan schreef op 13.03.2006 14:06
Of iDEAL, maar daar zal je wel aardig wat voor moeten neertellen denk ik.
Valt wel mee hoor;
iDEAL transactiekosten staffel
0 t/m 500 transacties per maand € 0,75 per transactie
501 t/m 1000 transacties per maand € 0,70 per transactie
1001 t/m 1500 transacties per maand € 0,65 per transactie
meer dan 1500 transacties per maand bel met Postbank Zakelijk: (020) 565 50 10
Bij de Postbank dan...

Elwin

Reageren