Ik heb HIER de site. Zoals je kan zien loopt de scroll niet netjes binnen de pagina.

Wat doe ik hier fout?

br><b><font face="Arial Black" size="5"><marquee scrollamount="7" scrolldelay="25">+++ JOP heeft zijn officiele HD uitslag en is HD A +++ Meer nieuws hierover op JOPs eigen pagina!!! TYGO heeft ook HD A!!!</marquee></font></b>
ot - wie noemt zn hond swiffer, komop :) dat kan je zon beest niet aandoen ^^ -/ot-

loopt toch prima binnen de pagina?
Door marquee te gebruiken.
-In Firefox 2+ wordt het niet meer ondersteunt
-In Firefox 1 heb ik het uitgeschakelt
-In IE werkt het dus eigenlijk alleen

Gebruik liever Javascript.

Je hebt geen breedte aangegeven dus dan gaat hij zelf kiezen, geef een breedte op en klaar (style='width: 300px')
als je de opmaak va nde tekst nou eens binnen de marquee zou zetten:

<marquee scrollamount="7" scrolldelay="25"><b><font face="Arial Black" size="5">+++ JOP heeft zijn officiele HD uitslag en is HD A +++ Meer nieuws hierover op JOPs eigen pagina!!! TYGO heeft ook HD A!!!</font></b></marquee></font></b>

en misschien als extra attribuut bij de marquee:

style="padding:2px;"
Sebastiaan schreef op 15.03.2006 15:08
Door marquee te gebruiken.
-In Firefox 2+ wordt het niet meer ondersteunt
-In Firefox 1 heb ik het uitgeschakelt
-In IE werkt het dus eigenlijk alleen

Gebruik liever Javascript.

Ik kan geen Javascript schrijven dus als je een voorbeeld hebt kan ik hem wellicht ombouwen naar iets wat voor mij werkt?
Han schreef op 15.03.2006 15:12
Je hebt geen breedte aangegeven dus dan gaat hij zelf kiezen, geef een breedte op en klaar (style='width: 300px')

Deze heb ik nu genomen en werkt volgens mij...
Lapidi schreef op 15.03.2006 15:13
als je de opmaak va nde tekst nou eens binnen de marquee zou zetten:

<marquee scrollamount="7" scrolldelay="25"><b><font face="Arial Black" size="5">+++ JOP heeft zijn officiele HD uitslag en is HD A +++ Meer nieuws hierover op JOPs eigen pagina!!! TYGO heeft ook HD A!!!</font></b></marquee></font></b>

en misschien als extra attribuut bij de marquee:

style="padding:2px;"

Deze heb ik ook geprobeerd alleen werd de padding te groot waardoor de tussenruimte erg groot werd >)
Dank je wel voor het meedenken!!!
lissy schreef op 15.03.2006 15:33
Ik kan geen Javascript schrijven dus als je een voorbeeld hebt kan ik hem wellicht ombouwen naar iets wat voor mij werkt?

Google ;-)
wes schreef op 15.03.2006 15:08
ot - wie noemt zn hond swiffer, komop :) dat kan je zon beest niet aandoen ^^ -/ot-

loopt toch prima binnen de pagina?

Grinnnnn.........Het is een poepie en te vinden bij OFFSPRING

Reageren