Ik ben dus gestart met het maken van een nieuwe site.
Deze kan je HIER vinden.

Wanneer je naar beneden scrollt dan zie je dat de pagina verloopt. Ik denk dat dit te maken heeft met het divje menu maar weet dit dus niet omdat ik nog niet zoveel ervaring heb met CSS.

Heeft iemand een idee hoe ik dit weg kan krijgen?
ik denk dat uw divje van de menu juist gepast is voor het menu. Maar als de tekst doorloopt centreerd hij op de context div en als je div van menu er niet meer is verspringt de tekst een beetje
Ik weet wel dat je met HTML in de body tag kunt zetten:
bgproperties=fixed

maar dat werkt alleen als je een background-image gebruikt, verder zou ik het ook niet weten
Als je je menu met een float: left uitlijnd dan moet je aan de tekst div margin-left: (breedte van menu div) toevoegen
Pieter schreef op 15.03.2006 15:50
ik denk dat uw divje van de menu juist gepast is voor het menu. Maar als de tekst doorloopt centreerd hij op de context div en als je div van menu er niet meer is verspringt de tekst een beetje

Ja precies dus ik moet dit divje ook doorlaten lopen na de div context dus?
Webmakerij schreef op 15.03.2006 15:59
Als je je menu met een float: left uitlijnd dan moet je aan de tekst div margin-left: (breedte van menu div) toevoegen

Waar en hoe zet ik dit hier neer:

#menu {
float: left;
width: 125px;
/* De volgorde is, top, right, bottom, left. */
margin: 20px 20px 80px 5px;
}
Ik heb het nog niet goed en ik weet dus nog niet de oplossing.
Ben wel ziek geweest vandaar dat ik nu pas reageer en wellicht kan iemand me helpen met het verloop van de tekst dat dit niet gebeurd en dat het menu links is en content aan de rechterkant.

HIER is de site zodat je kan kijken.

Wie heeft hulp?

Reageren